Meta tags:
description= ..يه قلوپ اسپرسوي داغ..;
Headings (most frequently used words):
تو, يه, قلوپ, اسپرسوي, داغ, روزمرگی, چشم, ندیده, زار, بیمار, شدم, خجسته, بودن, جرم, نیست, بیماریست, یابو, پیاده, هم, نمیکنن, پیوندهای, روزانه, نوشته, های, پیشین, آرشیو, موضوعی, برچسب, ها,
Text of the page (most frequently used words):
۱۳۹۲ (17), شده (13), ۱۳۹۱ (12), نوشته (12), چکامه (12), ۱۳۹۰ (11), ساعت (11), توسط (10), خرداد (4), تیر (4), بهمن (4), ۱۳۹۷ (4), یادم (4), رفتم (4), دار (3), آرشیو (3), اردیبهشت (3), مرداد (3), شهریور (3), مهر (3), آبان (3), آذر (3), وبلاگ (3), این (3), چشم (3), کردم (3), بعد (3), اینجا (3), ریتمیک (2), قافیه (2), برچسب (2), نوشت (2), اسفند (2), فروردین (2), ۱۴۰۳ (2), های (2), #پیوندهای (2), روزانه (2), هنوز (2), کسی (2), اما (2), برف (2), باید (2), هایم (2), برا (2), اگه (2), خدا (2), بود (2), همین (2), کدوم (2), دونه (2), امتحان (2), دوباره (2), بیمار (2), خیس (2), شاید (2), زیر (2), خاک (2), کنی (2), دانشجوی (2), کنم (2), نویسم (2), قلوپ (2), اسپرسوي (2), داغ (2), blogfa, com, داستانچه, كاريكلماتور, نصایح, مینی, مالچه, روز, ريتميک, قافيه, موضوعی, آرشيو, پیشین, فریون, میس, الی, خزنده, مهشاد, هاشمی, آقای, زینب, موسوی, الهام, عناوین, پست, الکترونیک, پروفایل, مدیر, خانه, آفرین, کند, پارسی, شناسد, بهای, محمد, تقی, بهار, مطالب, قدیمی, بعضیا, همه, زندگیشون, حال, سواری, دادن, اونن, البته, کسوت, خرِ, شیطان, پیاده, نمیکنن, بدون, بالاخره, آمد, آید, سرود, زمستان, تمام, حرف, صرف, میشود, انقد, یاهو, التماس, فرستادن, ایمیلا, کرده, بودم, دونگ, بهشتو, نامم, زده, والا, یابو, باب, خجستگی, فقط, یادمه, پسورد, لپتابم, اسممه, ولی, نیس, اسمم, نخند, اونجایی, الاسامی, هستم, دلتون, بخواد, اسم, لقب, خودم, گذاشتم, گذاشتن, حالتهای, مختلف, روزی, ربع, فارسی, انگلیسی, میکنم, دفعه, میره, خجسته, بودن, جرم, نیست, بیماریست, توام, شوند, اگر, قلبت, شوم, ترخیص, ندیده, زار, شدم, دلم, نوشتن, خواد, هست, سلام, دیدی, جسدشو, بکشی, بیرون, نوازش, زنده, بشه, عزیزدلت, خودت, بکنی, چند, سال, یهو, جای, سینه, داره, کشه, آره, سمت, چپش, بیل, برداری, بیای, سراغش, نبش, قبر, توو, خراب, رهاش, مثل, واقعی, ذکر, خدایا, غلط, خوردم, ایشالا, ترم, سایت, رفرش, نمره, بزنن, براتون, جالب, باشه, نویسنده, خیاط, جامعه, شناسی, برگشتم, امروز, آخرین, تموم, اعتراف, اینکه, میام, نمی, بخاطر, اینه, رفته, نویسی, خوب, میشم, اصن, میرا, بزنم, عادت, وقتی, چیزی, برام, نوتیف, بیاد, خونده, پسندیده, گفته, موردش, کریمی, چون, ماهی, دائما, سُر, خورد, داده, شدیم, زیرا, شادی, روزمرگی,
Text of the page (random words):
يه قلوپ اسپرسوي داغ يه قلوپ اسپرسوي داغ روزمرگی دل داده ی غم شدیم زیرا شادی چون ماهی خیس دائما سُر می خورد چکامه کریمی برچسب ها ریتمیک قافیه دار نوشته شده در ۱۴۰۳ ۰۳ ۳۱ ساعت 13 47 توسط چکامه باید اعتراف کنم اینکه کم میام یا نمی نویسم بخاطر اینه که یادم رفته وبلاگ نویسی رو عادت کردم وقتی چیزی می نویسم برام نوتیف بیاد که خونده شده یا پسندیده شده یا کی چی گفته در موردش اصن یادم میرا سر بزنم به اینجا خوب میشم نوشته شده در ۱۳۹۷ ۱۱ ۱۱ ساعت 16 31 توسط چکامه خب امروز آخرین امتحان هم تموم شد شاید براتون جالب باشه که من نویسنده و خیاط از اینجا رفتم و دانشجوی جامعه شناسی برگشتم مثل یک دانشجوی واقعی با ذکر خدایا غلط خوردم ایشالا از ترم بعد سایت رو رفرش می کنم نمره ها رو بزنن نوشته شده در ۱۳۹۷ ۱۱ ۰۸ ساعت 0 4 توسط چکامه دلم دوباره نوشتن می خواد توو همین خراب شده ای که رهاش کردم و رفتم و رفتم و رفتم فک کن عزیزدلت رو خودت بکنی زیر خاک اما بعد چند سال یهو حس کنی یه جای سینه ت داره تیر می کشه آره سمت چپش بیل رو برداری و بیای سراغش که نبش قبر کنی خدا رو چه دیدی شاید جسدشو از زیر خاک بکشی بیرون و با نوازش زنده بشه اگه هنوز کسی اینجا هست سلام نوشته شده در ۱۳۹۷ ۱۱ ۰۱ ساعت 13 2 توسط چکامه چشم تو ندیده زار و بیمار شدم من بیمار توام اگر از قلبت ترخیص شوم چشم هایم تر خیس می شوند نوشته شده در ۱۳۹۲ ۱۱ ۲۶ ساعت 12 56 توسط چکامه خجسته بودن جرم نیست بیماریست در باب خجستگی من همین بس که فقط یادمه پسورد لپتابم اسممه ولی یادم نیس کدوم اسمم و از اونجایی که ام الاسامی هستم و تا دلتون بخواد اسم و لقب برا خودم گذاشتم و گذاشتن در حالتهای مختلف روزی سه ربع ساعت فارسی و انگلیسی دونه دونه امتحان میکنم و دفعه ی بعد دوباره یادم میره کدوم بود نخند نوشته شده در ۱۳۹۲ ۱۱ ۱۶ ساعت 14 55 توسط چکامه یابو انقد که من به یاهو التماس کردم برا فرستادن این ایمیلا اگه به خدا کرده بودم سه دونگ بهشتو به نامم زده بود والا نوشته شده در ۱۳۹۲ ۱۱ ۱۶ ساعت 14 49 توسط چکامه تو 2 برف که می آید تمام حرف هایم صرف تو میشود زمستان را در چشم های تو باید سرود نوشته شده در ۱۳۹۲ ۱۱ ۱۲ ساعت 14 36 توسط چکامه تو بالاخره برف هم آمد تو اما بدون پی نوشت نوشته شده در ۱۳۹۲ ۱۱ ۱۲ ساعت 14 34 توسط چکامه پیاده هم نمیکنن بعضیا همه ی زندگیشون در حال سواری دادن به این و اونن البته در کسوت خرِ شیطان نوشته شده در ۱۳۹۲ ۱۱ ۱۰ ساعت 16 41 توسط چکامه مطالب قدیمی تر بر این چکامه آفرین کند کسی که پارسی شناسد و بهای او محمد تقی بهار خانه پروفایل مدیر وبلاگ پست الکترونیک آرشیو وبلاگ عناوین نوشته ها پیوندهای روزانه الهام زینب موسوی آقای هنوز مهشاد هاشمی خزنده میس الی فریون 11 آرشیو پیوندهای روزانه نوشته های پیشین خرداد ۱۴۰۳ بهمن ۱۳۹۷ بهمن ۱۳۹۲ دی ۱۳۹۲ آذر ۱۳۹۲ آبان ۱۳۹۲ مهر ۱۳۹۲ شهریور ۱۳۹۲ مرداد ۱۳۹۲ تیر ۱۳۹۲ خرداد ۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ فروردین ۱۳۹۲ اسفند ۱۳۹۱ بهمن ۱۳۹۱ دی ۱۳۹۱ آذر ۱۳۹۱ آبان ۱۳۹۱ مهر ۱۳۹۱ شهریور ۱۳۹۱ مرداد ۱۳۹۱ تیر ۱۳۹۱ خرداد ۱۳۹۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ فروردین ۱۳۹۱ اسفند ۱۳۹۰ بهمن ۱۳۹۰ دی ۱۳۹۰ آذر ۱۳۹۰ آبان ۱۳۹۰ مهر ۱۳۹۰ شهریور ۱۳۹۰ مرداد ۱۳۹۰ تیر ۱۳۹۰ خرداد ۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ آرشيو آرشیو موضوعی ريتميک قافيه دار روز نوشت ها مینی مالچه نصایح كاريكلماتور داستانچه برچسب ها ریتمیک قافیه دار 1 blogfa com
|