Meta tags:
description= 179 :) آنگاه که اثری از باد و باران نمیبینید ، این دره را از گودالها پر کنید :X;
Headings (most frequently used words):
از, 179, آنگاه, که, اثری, باد, باران, نمیبینید, این, دره, را, گودالها, پر, کنید, 123, حمد, گاد, هاش, شاید, کمک, آذر, مهربون, نوشته, های, پیشین, نویسندگان, پیوندها,
Text of the page (most frequently used words):
شده (37), نوشته (33), sun (31), ray (31), ساعت (30), توسط (30), ۱۳۹۰ (27), اما (27), خودم (21), های (20), این (20), ۱۳۹۱ (19), دارم (15), شاید (14), خیلی (14), چقدر (14), همیشه (13), انسان (13), باشه (13), ۱۳۸۹ (12), دوست (12), برای (12), بود (12), همه (11), شنبه (11), باید (11), هست (11), آذر (10), بیست (10), تمام (10), حمد (10), گاد (10), کنم (9), فقط (9), ایکس (9), الان (9), حرف (9), میکنم (9), آره (9), فروردین (8), تیر (8), لذت (8), حتی (8), کوچک (8), گاهی (8), بودم (8), بدم (7), همین (7), بیشتر (7), وقتی (7), بزرگ (7), هرگز (7), آبان (6), اردیبهشت (6), داره (6), دلم (6), میشه (6), لبخند (6), ماه (6), داشتم (6), دور (6), نیست (6), یادم (6), ۱۳۸۸ (5), بهمن (5), خرداد (5), بودن (5), آرامش (5), پنجشنبه (5), است (5), پیش (5), کردم (5), دوشنبه (5), میکردم (5), پروردگارم (5), باشم (5), احمقم (5), شکر (5), اسفند (4), دهم (4), نیس (4), بدون (4), دیگه (4), دلیل (4), یکشنبه (4), درست (4), آدما (4), نگاه (4), بودی (4), خوب (4), واسه (4), میدونم (4), بگه (4), کسی (4), فکر (4), چیزی (4), پیدا (4), میخواد (4), هزاران (4), بزنم (4), کار (4), اینکه (4), نمیتونم (4), هنوز (4), هیچوقت (4), آهنگ (4), میده (4), بهم (4), گفتنش (4), تنها (3), دارن (3), چون (3), جمعه (3), هفتم (3), خالی (3), هایم (3), میشود (3), گرفته (3), نهم (3), نبودم (3), اشک (3), کنن (3), مثل (3), کنی (3), بخش (3), مهربون (3), مبارک (3), میدونی (3), چند (3), لازم (3), یکی (3), داری (3), بده (3), چهارم (3), زندگی (3), کردن (3), وابسته (3), دست (3), پانزدهم (3), مهربونم (3), دوستت (3), دنبال (3), هستی (3), میشدم (3), مهربونی (3), خوبی (3), میزدم (3), یادت (3), زیر (3), آدم (3), اصلا (3), دوم (3), صبر (3), نمیخوام (3), بارون (3), خوبه (3), درد (3), هیچی (3), اندیشه (3), سالیان (3), نمیشه (3), سنتی (3), مزه (3), باز (3), مسخره (3), رفته (3), یافتم (3), انرژی (3), خواهم (3), باشی (3), یکم (3), میزنم (3), بدونی (3), وجودم (3), ساله (3), بزرگی (3), لاغر (3), you (2), مرداد (2), شهریور (2), مهر (2), بدست (2), قدیمی (2), قدر (2), بدونین (2), کلیک (2), راست (2), مهم (2), مرگ (2), فاصله (2), وجود (2), براش (2), ساخت (2), درون (2), زود (2), وجدان (2), پروردگار (2), حماقت (2), اراده (2), لمس (2), درستش (2), کنه (2), کارام (2), جایی (2), کاری (2), روح (2), اون (2), نگم (2), میکنه (2), خاص (2), خودشون (2), آروم (2), خراب (2), مقادیری (2), خدا (2), شما (2), بعله (2), جشن (2), نداره (2), هاش (2), حسابی (2), وجد (2), داشتنی (2), اول (2), تولد (2), آخرش (2), بچه (2), هام (2), انتخاب (2), چرا (2), اولین (2), آخرین (2), لحظه (2), چهارشنبه (2), اعتماد (2), ادامه (2), برسم (2), میتونه (2), خودمم (2), کمک (2), دونن (2), خوان (2), سردرگم (2), نمی (2), میشن (2), دائمی (2), قوی (2), چیزهای (2), تمامی (2), نکنم (2), بزنی (2), بهتر (2), میره (2), منی (2), دلتنگی (2), ممنون (2), بزرگترین (2), نباید (2), بین (2), میگشتم (2), نگران (2), تند (2), شاد (2), پیغام (2), جای (2), کجا (2), حرفامو (2), بگم (2), اینجا (2), تکه (2), کامل (2), دستم (2), تموم (2), راحت (2), شیم (2), نیستم (2), ببینم (2), میخوام (2), احتمال (2), سکوت (2), غیر (2), بندازم (2), راه (2), بله (2), زیاد (2), اینه (2), هیچ (2), اثری (2), عجیب (2), تضمین (2), گذشته (2), بودنم (2), خاطرات (2), مرور (2), میکنی (2), باشیم (2), دفه (2), خدای (2), دوسش (2), جرعه (2), کیف (2), کلی (2), بخندیم (2), غرق (2), لباس (2), خورشید (2), بیاد (2), اصل (2), مطمئن (2), روی (2), شادی (2), پاک (2), کرد (2), قلب (2), کرده (2), سعادتمند (2), ذره (2), مهربان (2), خاطر (2), دلی (2), طرف (2), حالا (2), ندونی (2), صورتی (2), صمیم (2), زندگیم (2), فراموش (2), نتونی (2), ندونه (2), بوده (2), سجده (2), نشسته (2), هستم (2), دونه (2), همان (2), آرزوام (2), شدن (2), کجایش (2), بعد (2), گاه (2), 179 (2), blogfa, com, dont, specify, what, want, dadaj, yahya, jonzzz, پیوندها, dixti, نویسندگان, پیشین, عناوین, آرشیو, وبلاگ, خانه, خواستن, اوردن, ختم, مطالب, سخت, نگیرین, کوتاه, بیاین, کسایی, مشکل, کلا, نکنن, نیان, وقته, خواننده, برام, ناملایمات, ببرین, کمترین, یقیناً, آخری, نشه, آغازی, حرفی, حالی, کلمات, رژه, روند, عصیان, میکنند, ناراضی, باورهایم, نقض, دوباره, ساخته, شوند, اساس, محکمی, بگیرند, عذاب, عزیزانم, رویا, توجهی, لیاقتی, عظمت, اونا, خریت, جلوگیری, ایمانی, بدی, خندیدن, مسئولیت, هوا, پرواز, غریبه, خواهری, جذب, میاد, میبودم, بعضیا, ذاتا, داشتنین, بازم, میشینن, سبکی, بذار, مزیت, بشون, میفهمی, دلتنگ, ناخودآگاه, درونت, صورتت, نمایان, دیدن, میبرم, لبخندشون, نوع, هستن, ندارم, بطول, انجامد, اوووووووم, ببريد, همواره, همينجاس, آرزوهاي, زيبا, براي, همهء, جهانيان, هديه, بدهيد, اين, انرژي, آنقدر, زايد, بگيره, نترسيد, بروید, حالش, ببرید, کیک, بخورید, وسرور, معنی, جناب, آقای, یحیی, خان, شیطنت, هرچی, متولد, میاره, میبره, تولـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدت, میگفتم, تولــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدت, مرد, فوق, العاده, حیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــات, تای, آرزوم, رسیدم, خانوادت, رسیده, البته, هات, شون, معلومه, عالمه, آخرای, هستیم, حیف, روزش, گرفتم, وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو, کمی, تکیه, تونم, طولانی, توانایی, جایزه, بغل, تغییر, خودمون, ترسن, ترین, صدا, میترسن, دقیقا, راجب, میکنن, آرامشی, سطح, جهان, مضطرب, سادگی, راز, درک, پیچیده, میبینن, پسشون, نزنه, انقدر, افکار, پیچیدن, نمیبینن, تووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووولدت, نیدی, جونم, دوازدهم, بذارم, حداقل, اندازاش, گیر, نیازی, دونی, هایت, نزده, بیستم, سلام, دلتنگت, دونم, مسخرس, داشتنت, پیشم, لطفات, ترینی, کردنت, نزدیکا, بعدها, فهمیدم, ردپا, اطمینان, خاصی, میدونستم, شدنم, خوشحال, خوشحالتر, سردرگمی, میومدم, دستامو, رسون, اینبار, اومدی, زدی, شونه, گفتی, اینجام, تلاش, بار, ریختن, افتادم, فرستادم, مینشستم, اونجا, نبود, فریادام, کجام, کیم, حفظی, برم, اوایل, مینوشتم, نشانی, خوام, پازلم, عصبی, حوصله, نقابی, صورتم, کاملتر, میکرد, میدیدم, پرتش, ناامید, میگم, چاقوی, تیز, گردنشو, گورپدر, سنگدلم, تعلق, نباشه, مایل, اووووووم, مستقیما, راجبش, اگه, اینی, اطراف, تمرکز, اضافی, انجام, چیز, مونده, گلوم, خفه, میشم, اینقدر, کلاما, نبرین, تقلید, قیافه, نکنین, حدی, بردار, خلاصی, ازم, بزارین, اوووووم, کله, معروف, دیوونه, حدودی, ریزه, هارو, انداختم, واقع, چاله, هامو, کندم, چتر, منتظر, رحمتم, هرحال, ماجرا, نفع, جریان, نیستین, شدیدا, درگیرم, مقدار, زودتر, سروسامان, مشکلی, نشونه, نتیجهء, تلاشم, بدترین, قسمت, ماجراس, باعث, طول, بکشه, پاشو, اونطوری, شدم, گنگ, مخصوصا, دلیلش, جزئیاتش, یادمه, سنگینی, جسمم, همونطور, انتظارشو, داشتی, بشی, کمدی, الهی, برزخ, آنکس, ذهنش, برروی, دگر, میاید, هدف, خویش, زیرا, ازین, جهش, دیگری, میکاهد, بنویسم, اشتباه, خوش, موضوع, اشکای, الانم, بدونم, شدی, شبیه, بودیم, هنوزم, نتونستم, چهاردهم, اینجاس, میترکه, بند, نمیاد, شعله, میگیره, آتیش, میزنه, نمیره, نظرات, تایید, جوابت, مخاطبم, نفر, مهمترین, دوستام, اونی, چراغ, خاموش, نور, مانیتور, مینا, رمضون, لیوان, گاوی, حرفش, بنوشم, آرزو, تکرار, ثانیه, بمونه, افکارت, اتاق, تاریک, کدوم, آدمای, قدیم, آهنگی, بتونه, آرومم, خاطراتی, گوش, بدیم, عالم, خوراکی, دورمون, شروع, کنیم, بحث, دخترونه, نفس, بشم, فهمید, منظورم, چیه, شیطون, زدنم, شیطونی, میمیرم, میشناسمت, بلاگ, فاطمه, کامنت, باکس, نظرای, عزیزم, بگردم, الکی, ملیح, بشینه, لبم, الفاظی, خودش, بگیره, چطور, راحتی, بخاطر, نادیده, قضاوت, دیروز, گفتم, اجازه, بتایه, بغض, حرفم, قرمز, واسم, قشنگی, صداش, خواستی, بتاب, نبر, رعد, برق, کردی, غمگینم, تابستون, وجودی, یادتون, نره, خاکی, نیسیم, محض, باور, کنین, ببخشید, حیـــــــــــــــــــــــــــــاتی, انداختی, بمب, باشین, تحت, تاثیر, قرار, خطرناکیم, هاهاها, ناستنکا, اشتباهاتم, لمید, سعادتمندانهء, ابر, تیره, ملامتی, تلخ, نومیدی, پنهانی, جریحه, دار, وادارم, لحظات, بتپد, گلهایی, جعد, مشکینت, زده, پابه, پای, سوی, محراب, کلیسا, پژمرده, نخواهم, زیبا, داستانم, تحریر, آورند, زمان, زنده, باش, کارما, برایت, ندارد, داستایوسفکی, دقیقه, سعادت, عمر, کافی, سعادتی, دیگر, ولی, شناس, دادی, ابد, بگذار, آسمان, صاف, شیرینت, پیوسته, بماند, اعتراف, بفهمید, طرفم, احترام, حرمت, بودنش, نگه, احقم, عاقلم, خوبم, اینطوری, یاد, میگیرن, کارمای, نداشته, رابطه, میزنمش, خیالم, نذاشتم, وابستهء, اخلاقم, بشه, میگن, تجربم, حالیم, خودخواهم, پنجم, جقدر, دلت, تنگ, خارج, تصور, ناراحت, گوشی, خودت, خنده, شبای, راستیتش, خدارو, تورور, شرمنده, عشقمی, قبول, گذاشتم, عشق, خودمی, خودتم, بفهمی, واست, مهمه, میمیری, واسش, بگی, راستیاتش, بخواهید, میخواستم, ناپدید, اند, نابهنجاری, نسبت, روزها, بداند, خواستم, بگویم, سیزدهم, حرفه, ایم, تشکر, اعماق, خودمختار, گند, جمعش, میکند, ریخته, میکشم, عمق, شکستهء, نامعلوم, لغزیدم, سُر, خوردم, نیفتادم, چهرهء, دختری, وچندین, دیده, اوج, بیبی, فیس, خواسته, دیر, دارد, سوخت, سوز, نعمت, نگاهم, نمیخواهمش, میخواهم, یعنی, تلنگر, هفدهم, نرید, بوی, عطر, شخصی, نمیرسه, نشونم, خواهش, تردید, منطقی, خلاء, روحی, بهانه, نیاز, نمیدونم, کجای, روز, خاطراتَش, ذهنم, وول, میخورند, افطار, اهنگ, نوستالژیک, میبرد, آتش, نخوردن, هایش, شیرینش, چندی, یمن, برپاست, یار, موسیقی, پرحرفی, 123, آنگاه, باد, باران, نمیبینید, دره, گودالها, کنید,
Text of the page (random words):
179 179 آنگاه که اثری از باد و باران نمیبینید این دره را از گودالها پر کنید x 123 اولین روز است از ماه یی که همیشه خاطراتَش در ذهنم وول میخورند بعد ِ افطار است همان اهنگ نوستالژیک قدیمی که من را میبرد با سالیان دور با آتش با د با سالیان گذشته چندی بعد شب های صورتی به یمن هر ساله برپاست و من هستم و یار و موسیقی سنتی گاه سکوت و گاه پرحرفی این ماه را دوست دارم با تمام ِ نخوردن هایش و تمام خاطرات شیرینش نوشته شده در شنبه سی و یکم تیر ۱۳۹۱ ساعت 21 1 توسط sun ray شاید ی لبخند شاید هزاران تردید در وجودم شاید هزاران دلیل غیر منطقی شاید خلاء روحی شاید بهانه شاید نیاز و نمیدونم کجای این زندگی کج شده کجایش را پاک کردم کجایش را زیاد اما مهربونم راه درست ُ نشونم بده خواهش نوشته شده در سه شنبه بیست و هفتم تیر ۱۳۹۱ ساعت 21 39 توسط sun ray طرف دلی نرید که هنوز بوی عطر شخصی دیگه میده هیچوقت به جایی نمیرسه نوشته شده در شنبه هفدهم تیر ۱۳۹۱ ساعت 22 5 توسط sun ray حمد گاد یک فراموش کار حرفه ایم آرزوام لاغر شدن بود الان لاغر شده ام اما نمیخواهمش میخواهم یعنی اما تلنگر لازم بود که یادم بیاد من آرزوام لاغر شدن بود سجده کرده بودم برای شکر پروردگارم نشسته بودم برای شکر گفتنش و تمام نگاهم انرژی بود برای شکر گفتنش من پروردگار بزرگی دارم به همان بزرگی مهربان و این بزرگترین نعمت زندگیم است حمد گاد من لمس میکنم دونه دونه خواسته هایم را دیر و زود دارد اما سوخت و سوز نه حمد گاد من در چهرهء ۲۰ و چند ساله ام بزرگی ِ دختری ۲۰ وچندین ساله دیده میشود در اوج بیبی فیس بودنم حمد گاد من لغزیدم سُر خوردم اما نیفتادم پروردگارم همیشه بود همیشه هست حمد گاد من بهم ریخته ام گاهی آه میکشم از عمق شکستهء نامعلوم وجودم اما باز هم پروردگارم هست حمد گاد من همیشه خودمختار بوده ام و هستم همیشه گند میزنم همیشه اما پروردگارم جمعش میکند این یکی را هزاران حمد گاد سجده میکنم برای تشکر گفتنش من نشسته ام برای شکر گفتنش من لبخند میزنم از اعماق وجودم و حمد گاد حمد گاد حمد گاد نوشته شده در سه شنبه سیزدهم تیر ۱۳۹۱ ساعت 22 32 توسط sun ray راستیاتش را بخواهید میخواستم حرف بزنم اما حرف هایم ناپدید شده اند کسی هست بداند چه بوده است و چه می خواستم بگویم حس نابهنجاری دارم نسبت به تمامی چیزهای این روزها نوشته شده در پنجشنبه یکم تیر ۱۳۹۱ ساعت 21 11 توسط sun ray تا حالا شده پیش کسی باشی و ندونی جقدر و تا کجا دلت براش تنگ شده بدونی چقدر دوسش داری و نتونی بگی بدونی میمیری واسش و ندونه بدونی واست مهمه خیلی هم مهم اما ندونی و ندونه تا حالا شده گم شی و نتونی فکر خودتم بفهمی آره من خیلی خیلی دوست دارم و قبول دارم کم گذاشتم خیلی کم اما از اول هم عشق خودمی و هستی در اصل تورور نه خودم فراموش کردم شرمنده اما بدون همیشه عشقمی راستیتش از صمیم قلب از صمیم خدارو شکر میکنم تو زندگیم هستی خیلی دوست دارم دلم شبای صورتی میخواد دلم میخواد گوشی و نت و بندازم دور و خودم باشم و خودت و کلی حرف و خنده ۸ آره یادم رفته بود اما هیچوقت نمیخوام با کارام ناراحت شی من خیلی دوستت دارم خیلی خارج از تصور حتی نوشته شده در پنجشنبه بیست و پنجم خرداد ۱۳۹۱ ساعت 21 58 توسط sun ray از همین جا و برای همیشه اعتراف میکنم من یک احمقم و هیچوقت تجربم ُ حالیم نمیشه و خودخواهم و باز هم احمقم فک میکنم خوبه کارمای بد نداشته باشم فک میکنم خوبه چون میدونم ته ی رابطه هیچی نیس بهم میزنمش و به خیالم کار خوب کردم که نذاشتم وابستهء اخلاقم بشه و یا وابسته مهربونی که همه میگن دارم آره احمقم که به این خاطر بهم میزنم فقط وقتی عاقلم که طرف ُ له کنم آره وقتی خوبم که زیر پا خالی کنم آره آدما اینطوری خوب بودن یاد میگیرن و من چه احمقم که فک میکنم طرفم هر کی که هس احترام و حرمت انسان بودنش ُ باید نگه دارم و احقم که نمیتونم جز این باشم نمیتونم من یک احمقم بفهمید نوشته شده در دوشنبه یکم خرداد ۱۳۹۱ ساعت 20 14 توسط sun ray اما ناستنکا اینکه من روی اشتباهاتم خواهم لمید هرگز که شادی پاک و سعادتمندانهء تو را با ابر غم تیره خواهم کرد هرگز که برای قلب تو با ملامتی تلخ نومیدی خواهم کرد هرگز و یا اینکه آن را با درد های پنهانی وجدان جریحه دار کرده و وادارم که در لحظات وجد با غم بتپد هرگز هرگز یکی از آن گلهایی که تو به جعد مشکینت زده و پابه پای او به سوی محراب کلیسا پیش می روی پژمرده نخواهم ساخت هرگز هرگز بگذار آسمان زندگی تو همیشه صاف لبخند شیرینت پیوسته شاد و دور از درد بماند به خاطر آن یک لحظه شادی و سعادتی که به دلی دیگر ولی حق شناس و تنها دادی تا ابد سعادتمند باشی خدای مهربان یک دقیقه تمام سعادت حتی برای یک عمر چرا کافی نیست داستایوسفکی من و تو چقدر زیبا داستانم را به تحریر در می آورند بدون اینکه آن زمان زنده باشیم حتی اشک های من مطمئن باش ذره ای ذره ای کارما برایت ندارد تضمین میکنم سعادتمند باشی نوشته شده در جمعه بیست و دوم اردیبهشت ۱۳۹۱ ساعت 13 43 توسط sun ray 3 یادم رفته بود اصل وجودی ِ خودم ُ یافتم یافتم یافتم و الان بمب انرژی ام و مطمئن باشین این انرژی همه رو تحت تاثیر قرار میده من آدم خطرناکیم هاهاها آره ببخشید حیـــــــــــــــــــــــــــــاتی من یادم رفته بود یادم انداختی یادتون نره ما خاکی نیسیم حماقت ِ محض ِ باور کنین نوشته شده در یکشنبه دهم اردیبهشت ۱۳۹۱ ساعت 18 1 توسط sun ray فقط تو میدونی چقدر دلم رعد و برق و بارون میخواد که دائمی باشه فک کردی غمگینم من فقط نمیخوام تابستون بیاد همین نوشته شده در دوشنبه چهارم اردیبهشت ۱۳۹۱ ساعت 19 57 توسط sun ray دیروز گفتم کی به خورشید اجازه دا بیشتر بتایه و چقدر بغض داشتم تو حرفم الان قرمز همه چی ُ واسم آروم میکنه و چقدر آرامش ِ قشنگی بم میده با صداش خورشید خواستی بتاب اما بارون ُ نبر نوشته شده در چهارشنبه سی ام فروردین ۱۳۹۱ ساعت 21 41 توسط sun ray لباس چه الفاظی میتونه به خودش بگیره مسخره مسخره مسخره چطور به راحتی بخاطر لباس روح نادیده گرفته میشه و خیلی راحت قضاوت میشه و گاهی له نوشته شده در سه شنبه بیست و دوم فروردین ۱۳۹۱ ساعت 23 9 توسط sun ray شب باشه چراغ خاموش نور مانیتور باشه آهنگ سنتی مینا و من ماه رمضون باشه و من ی لیوان گاوی پر آب دستم باشه و جرعه جرعه با هر حرفش بنوشم آخ کیف میده یا بلاگ فاطمه باشه و من تو کامنت باکس دنبال نظرای دوست عزیزم بگردم و پز بدم الکی که این دوست ِ من ِ و لبخند ملیح بشینه رو لبم یا ی نفس حرف بزنم و آخرش بگم میخوام آدم شم و بهم بگه کار ِ خوبی میکنی و غرق لذت بشم که فهمید منظورم چیه و باز با نگاه شیطون به حرف زدنم ادامه بدم که آره اما میدونی که من شیطونی نکنم میمیرم و بگه میدونم میشناسمت و بخندیم یا شب باشه دور هم آهنگ گوش بدیم و ی عالم خوراکی دورمون باشه و شروع کنیم به بحث های دخترونه و بخندیم و گاهی غرق شیم تو آهنگ و یا اصلا همین الان باشه اتاق تاریک و آهنگ ِ سنتی و هیچ کدوم از آدمای قدیم و خودم باشم و هنوز لذت بخش باشه مزه مزه کردن آهنگی که بتونه آرومم کنه و بگه هنوز خاطراتی برای مرور دارم آره الان باشه و کلی آرزو و کیف که هیچی تکرار نمیشه و مزه تمام ثانیه های دوست داشتنی بمونه زیر افکارت و لبخند بزنی حتی الان هم لذت داره نوشته شده در سه شنبه پانزدهم فروردین ۱۳۹۱ ساعت 21 57 توسط sun ray ی چیزی اینجاس ی دفه میترکه بند نمیاد دلیل نداره ی دفه شعله میگیره آتیش میزنه از بین نمیره آخ خدای من آخ نظرات تایید نمیشه اما جوابت اینه مخاطبم ۱ نفر خاص نیست گاهی با خودمم گاهی با خدا گاهی مهمترین دوستام و گاهی اونی که دوسش دارم و نیس نوشته شده در دوشنبه چهاردهم فروردین ۱۳۹۱ ساعت 21 53 توسط sun ray من نمیتونم خوب بنویسم مثل تو تو خیلی بهتر از منی شاید اشتباه کنم اما وقتی دلم میره تو سالیان گذشته به خوش بودنم به تو اصلا شک میکنم به خودم من بد بودم شاید نه موضوع الان و اشکای الانم این نیس باید بدونم تو خوبی الان یا شدی مثل خودم و داری با تمام وجود تمام خاطرات و بی اراده مرور میکنی و آره ما شبیه بودیم شاید هنوزم باشیم هیچوقت نتونستم کامل حرف بزنم نوشته شده در جمعه چهارم فروردین ۱۳۹۱ ساعت 0 5 توسط sun ray آنکس که در ذهنش اندیشه ای برروی اندیشه ای دگر میاید از هدف خویش دور میشود زیرا که هر یک ازین اندیشه ها از جهش آن دیگری میکاهد کمدی الهی برزخ چقدر احتمال داره تضمین کنی همونطور که انتظارشو داشتی بزرگ بشی از وقتی اونطوری شدم ی حس عجیب و گنگ دارم هیچی بی دلیل نیست مخصوصا برای من اما دلیلش چی بود هنوز هم عجیب ِ تمام جزئیاتش یادمه حتی حس میکردم سنگینی ِ جسمم ُ و مرگ درد داره پاشو نوشته شده در دوشنبه پانزدهم اسفند ۱۳۹۰ ساعت 23 14 توسط sun ray صبر کن صبر کن ببینم اووووووم خب نمیخوام مستقیما راجبش حرف بزنم اما اگه اینی که هست ُ میخوام همین اطراف باشه به احتمال قوی باید مقادیری تمرکز اضافی انجام بدم در جریان که نیستین اما شدیدا درگیرم نه کم به مقدار زیاد باید همه چی ُ زودتر سروسامان بدم اما ی مشکلی هست اینه که هیچ اثری نشونه ای از نتیجهء تلاشم نمیتونم ببینم و این بدترین قسمت ماجراس که باعث شده طول بکشه اما به هرحال ماجرا باید به نفع من تموم شه بله بله میشه بزارین ی نگاه دیگه بندازم اوووووم خب من ِ کله خراب ِ معروف به دیوونه دی تا حدودی ریزه کاری هارو راه انداختم و در واقع چاله هامو کندم و چتر بدست منتظر ِ بارون رحمتم تا اینجا خوبه دیگه اینکه دست بردار نیستم مهربونم واسه خلاصی ازم باید کمک کنی دی ی چیز مونده تو گلوم نگم خفه میشم میشه اینقدر تکه کلاما و حرفامو به کار نبرین تقلید قیافه هم نکنین صبر و سکوت هم حدی داره چه تو نت چه غیر نت نوشته شده در شنبه بیست و نهم بهمن ۱۳۹۰ ساعت 17 36 توسط sun ray حس تعلق که نباشه میشه هزاران مایل فاصله بدون دلتنگی نوشته شده در شنبه بیست و دوم بهمن ۱۳۹۰ ساعت 16 55 توسط sun ray رو راست میگم دلم میخواد ی چاقوی تیز دستم بود گردنشو میزدم من آدم مهربونی نیستم اصلا سنگدلم خیلی گورپدر هر چی که هست و نیست تموم شه راحت شیم نوشته شده در پنجشنبه بیست و نهم دی ۱۳۹۰ ساعت 19 3 توسط sun ray سلام مهربونم خیلی دلتنگت بودم می دونم مسخرس تو همیشه با منی اما دلتنگی ِ من فقط و فقط از سر ِ دوست داشتنت ِ حرفامو از حفظی اما لذت می برم بگم یادت هست اوایل همه جا مینوشتم از پیدا کردن خودم همه جا و همه چی رو زیر و رو میکردم برای نشانی از خودم حتی اینجا هم نوشته بودم که من می خوام تکه های پازلم رو کامل کنم و سردرگم بودم و عصبی بی حوصله هر نقابی رو پیدا می کردم رو صورتم میزدم تا شاید واسه من بود تا شاید من ُ کاملتر میکرد وقتی میدیدم نیست پرتش میکردم و ناامید میشدم یادم ِ مینشستم و پا میشدم اونجا جای من نبود یادت هست فریادام پس من کجام کجا جای من ِ من کیم داشتم دست و پا میزدم و تلاش میکردم آخرین بار به اشک ریختن افتادم یادت هست پیغام فرستادم و چه پیغام رسون ِ خوبی بود اینبار تو اومدی زدی به شونه هام گفتی من اینجام شاد بودم از سردرگمی داشتم در میومدم با مهربونی دستامو گرفته بودی ی حس اطمینان خاصی داشتم میدونستم تا هستی نباید نگران باشم نگران نبودم تو بودی و تند تند پیدا شدنم خوشحال بودم خوشحالتر میشدم بعدها فهمیدم نباید دنبال خودم بین اون همه ردپا میگشتم فقط باید دنبال تو میگشتم تا به خودم برسم چقدر دوستت دارم چقدر حس کردنت همین نزدیکا همین جا پیش خودم آرامش بخش ِ چقدر دوستت دارم پروردگارم ممنون از همیشه پیشم بودن ممنون از تک تک لطفات تو بزرگترین و مهربون ترینی نوشته شده در سه شنبه بیستم دی ۱۳۹۰ ساعت 21 2 توسط sun ray هاش گاهی نیازی نیست حرف بزنی وقتی می دونی حرف هایت نزده بهتر پیش میره نوشته شده در پنجشنبه پانزدهم دی ۱۳۹۰ ساعت 18 15 توسط sun ray داشتم فکر میکردم از برای تمامی جا خالی ها باید چیزی پیدا کنم و بذارم که حداقل تو دست اندازاش گیر نکنم نوشته شده در دوشنبه دوازدهم دی ۱۳۹۰ ساعت 18 55 توسط sun ray تووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووولدت مبارک نیدی جونم خیلی دوست دارم x x نوشته شده در شنبه دهم دی ۱۳۹۰ ساعت 21 22 توسط sun ray انسان های بزرگ می دونن چی می خوان و انسان های کوچک سردرگم انسان های بزرگ وابسته چیزی میشن که پسشون نزنه کسی که دائمی باشه و قوی انسان های کوچک انقدر دور افکار خودشون پیچیدن که درست نمیبینن و وابسته چیزهای کوچک میشن انسان های بزرگ سادگی ِ راز زندگی رو درک کردن و انسان های کوچک همه چی رو پیچیده میبینن انسان های بزرگ آرامشی دارن در سطح جهان و انسان های کوچک مضطرب انسان های بزرگ می دونن به چی باید فکر کنن و انسان های کوچک دقیقا راجب چیزی فکر میکنن که نمی خوان انسان های بزرگ نمی ترسن و انسان های کوچک از کوچک ترین صدا میترسن انتخاب با خودمون ِ نوشته شده در یکشنبه چهارم دی ۱۳۹۰ ساعت 12 48 توسط sun ray شاید کمک لازم ِ بیشتر به خودم اعتماد کنم لازم ِ کمی بیشتر به خودم تکیه کنم چون تنها کسی که میتونه من ُ تغییر بده خودمم باید به خودم جایزه بدم بیشتر به خودم برسم و بیشتر خودم ُ بغل کنم دوست ِ من میدونم توانایی َش رو داری به فقط و فقط با اعتماد ادامه بده یکی بگه که می تونم خیلی طولانی شد نوشته شده در چهارشنبه سی ام آذر ۱۳۹۰ ساعت 16 15 توسط sun ray آذر x وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو اما دی اما دی آخرای آذر هستیم میدونم حیف اما از اولین روزش را جشن گرفتم تا الان دی و تا آخرین لحظه ایکس چرا خب معلومه این ماه واسه من ِ و ی عالمه دوست ایکس خب اول حیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــات ِ ایکس میدونی چند تا تولد شد ۱۰ تا ایکس شد ۱۰ تا تولد با هم و این چند تای آخرش من به آرزوم رسیدم تو پیش خانوادت حسابی به آرامش رسیده بودی و البته بچه هات ایکس که من همه شون رو واسه بچه هام انتخاب کردم بعله داشتم میگفتم تولــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدت مبارک مرد ِ فوق العاده مهربون ُ دوست داشتنی ایکس جناب آقای یحیی خان دی که شیطنت هاش حسابی هرچی متولد آذر رو به وجد میاره و لذت میبره دی تولـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدت مبارک ایکس بعله کل این ماه جشن هست وسرور ایکس و غم در این ماه معنی نداره بروید حالش را ببرید و کیک بخورید ایکس آرزوهاي زيبا را براي همهء جهانيان هديه بدهيد اين انرژي آنقدر زايد هست كه شما رو هم در بر بگيره از خوب بودن نترسيد اوووووووم لذت ببريد خدا همواره همينجاس درون شما ps پی سی ندارم خراب است و تا وقتی بدم درست کنن مقادیری بطول می انجامد نوشته شده در یکشنبه بیست و هفتم آذر ۱۳۹۰ ساعت 18 1 توسط sun ray مهربون بعضیا ذاتا دوست داشتنین هر کاری کنن بازم تو دل میشینن روح سبکی دارن مثل تو اون و چقدر از دیدن این آدما لذت میبرم لبخندشون ی نوع خاص داره همیشه خودشون هستن و همیشه آروم از مزیت های این آدما همین ِ که هر چی بیشتر بشون نگاه کنی بیشتر میفهمی که چقدر دلتنگ بودی و ناخودآگاه ی لبخند ِ آرامش بخش از درونت تمام ِ صورتت ُ نمایان میکنه این آدما این بذار نگم فقط نگاه کن نوشته شده در پنجشنبه دهم آذر ۱۳۹۰ ساعت 20 51 توسط sun ray من عذاب وجدان من عزیزانم من نبودم و رویا ن ک بی توجهی بی لیاقتی کم بودن عظمت پروردگار حماقت او من آرامش اونا خریت ها جلوگیری تو بی ایمانی اشک بدی خندیدن آذر بی مسئولیت بی هوا پرواز غریبه ای خواهری جذب اراده لمس چقدر از خودم و کارام بدم میاد جایی که باید میبودم نبودم درست میشه درستش می کنم درستش می کنه نوشته شده در یکشنبه بیست و نهم آبان ۱۳۹۰ ساعت 20 1 توسط sun ray شاید خالی بودن از درون دلیل بی حرفی هایم میشود در حالی که کلمات رژه می روند و عصیان میکنند و چه زود تمام باورهایم نقض شد تا دوباره ساخته شوند و اساس محکمی بگیرند چقدر ناراضی ام از خودم چقدر دلم گرفته از خودم خودم خودم نوشته شده در جمعه بیست و هفتم آبان ۱۳۹۰ ساعت 22 19 توسط sun ray قدر بدونین سخت نگیرین کوتاه بیاین چون یقیناً آخری وجود داره که دیگه نشه آغازی براش ساخت حتی بدون ِ مرگ حتی با کمترین فاصله قدر بدونین و از تک تک ناملایمات لذت ببرین کسایی که با کلیک راست ُ چپ مشکل دارن کلا کلیک نکنن و نیان خیلی وقته خواننده برام مهم نیس نوشته شده در سه شنبه دهم آبان ۱۳۹۰ ساعت 21 50 توسط sun ray مطالب قدیمی تر شاید تنها خواستن به بدست اوردن همه چی ختم شه خانه آرشیو وبلاگ عناوین نوشته ها نوشته های پیشین تیر ۱۳۹۱ خرداد ۱۳۹۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ فروردین ۱۳۹۱ اسفند ۱۳۹۰ بهمن ۱۳۹۰ دی ۱۳۹۰ آذر ۱۳۹۰ آبان ۱۳۹۰ مهر ۱۳۹۰ شهریور ۱۳۹۰ مرداد ۱۳۹۰ تیر ۱۳۹۰ خرداد ۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ فروردین ۱۳۹۰ اسفند ۱۳۸۹ بهمن ۱۳۸۹ دی ۱۳۸۹ آذر ۱۳۸۹ آبان ۱۳۸۹ مهر ۱۳۸۹ شهریور ۱۳۸۹ مرداد ۱۳۸۹ تیر ۱۳۸۹ خرداد ۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۳۸۹ فروردین ۱۳۸۹ اسفند ۱۳۸۸ بهمن ۱۳۸۸ دی ۱۳۸۸ آذر ۱۳۸۸ آبان ۱۳۸۸ نویسندگان sun ray dixti پیوندها dadaj yahya jonzzz x if you dont specify what you want blogfa com
|