Meta tags:
Headings (most frequently used words):
2013, tuesday, seng, april, the, aku, ragel, friday, december, september, 24, june, 18, 23, wednesday, 10, bukan, omong, kosong, tuan, belog, jaman, biyen, duniawi, siapa, cakap, follow, kena, bayar, merepek, meraban, super, sis, in, law, geng, warung, jerawat, kat, muka, mesti, mauu, wanita, hebat, syorga, perut, mampir, rene, aktif, hiking, pulak, dah, sekarangg, bila, stress, masak, delicious, bake, off, contest, st, mary, merasmikan, oven, butterfly, alah, bukit, broga, yang, semorang, sibuk, daki, sangat, tuu,
Text of the page (most frequently used words):
nak (59), aku (52), yang (43), tak (42), lah (31), ago (29), dah (29), years (27), dia (22), dan (20), boleh (20), kan (20), kek (19), buat (19), dengan (18), apa (17), kitorang (17), pun (17), lepas (16), share (15), macam (15), sebab (15), memang (15), jugak (14), join (14), tapi (13), ada (13), semua (13), sangat (13), makan (13), #contest (13), untuk (12), dalam (12), kita (12), kat (12), pastu (12), sampai (12), dekat (12), terus (12), masa (12), gila (11), broga (11), lagi (11), punya (11), suka (11), dari (10), kena (10), awin (10), tau (10), rasa (9), okay (9), panjat (9), pukul (9), atas (9), delicious (9), gambar (8), the (8), cakap (8), baru (8), orang (8), bila (8), kau (8), oven (8), korang (8), cerita (7), kata (7), 2013 (7), fatin (7), tido (7), siap (7), yedak (7), baking (7), strawberry (7), cake (6), muka (6), pagi (6), pulak (6), zarifahmr (6), sendiri (6), bukit (6), gula (6), crumble (6), blog (5), seng (5), mak (5), anak (5), itu (5), from (5), dua (5), sama (5), jam (5), masuk (5), ini (5), hiking (5), pinterest (5), facebook (5), blogthis (5), email (5), this (5), comments (5), posted (5), datang (5), alah (5), sikit (5), dapat (5), batu (5), along (5), diorang (5), banyak (5), haha (5), hati (5), dulu (5), tengok (5), malam (5), pegi (5), kot (5), maka (5), bake (5), keh (5), prize (5), daftar (5), jadi (5), nama (5), story (4), pasal (4), tahun (4), lebih (4), jangan (4), ragel (4), tinggi (4), september (4), april (4), aktif (4), kami (4), puas (4), minggu (4), support (4), start (4), sumpah (4), bintang (4), kali (4), cemana (4), headlamp (4), kecil (4), bagus (4), test (4), ajwin (4), ajeera (4), saya (4), mee (4), udang (4), tanya (4), tuu (4), pavlova (4), kalau (4), guna (4), bakar (4), sekarang (4), hihihi (4), sebena (4), pergi (4), group (4), juri (4), selain (4), masing (4), meja (4), resepi (4), prepare (4), bahan (4), satu (4), shortcake (4), masak (4), senang (4), february (3), manis (3), dapur (3), sedap (3), terima (3), kasih (3), nadia (3), with (3), beli (3), marcello (3), pertama (3), baik (3), tidak (3), power (3), chef (3), december (3), kofkof (3), hahaha (3), sekali (3), puncak (3), mula (3), memasing (3), bangun (3), stegerem (3), ramai (3), jenis (3), gilaa (3), nasib (3), haa (3), adalah (3), penat (3), larat (3), diri (3), ikut (3), weh (3), gerak (3), balik (3), rumah (3), buh (3), hari (3), tengah (3), selama (3), cuba (3), meringue (3), tepung (3), api (3), kenapa (3), zaman (3), benda (3), lama (3), tuesday (3), kepada (3), peserta (3), bagi (3), love (3), off (3), free (3), bergosip (3), mana (3), hihi (3), meh (3), paham (3), potong (3), amik (3), lain (3), sana (3), engko (3), pernah (3), gugel (3), pikir (3), beban (3), apple (3), blueberry (3), masukkan (3), epal (3), nasi (2), lemak (2), tanpa (2), syorga (2), busuk (2), lebaran (2), sweet (2), like (2), neversettle (2), small (2), girl (2), big (2), heart (2), fyna (2), second (2), episod (2), jun (2), 2012 (2), ohh (2), gas (2), alhamdulillah (2), fhx (2), coc (2), clash (2), clans (2), ailyl (2), rozanna (2), persediaan (2), car (2), seat (2), 2020 (2), irine (2), puluh (2), kosong (2), update (2), belog (2), shawl (2), kejadian (2), show (2), ketuk (2), mama (2), khas (2), ibu (2), terbang (2), geng (2), june (2), sekarangg (2), view (2), posts (2), for (2), faham (2), sampaikan (2), ajak (2), depan (2), and (2), laluan (2), paling (2), mencabar (2), semorang (2), ahh (2), sejam (2), suluh (2), setengah (2), yee (2), betei (2), tolak (2), semenyih (2), langit (2), awan (2), besar (2), padahal (2), hangit (2), habis (2), camtu (2), wiwiwi (2), termuntah (2), laaa (2), penting (2), kamonn (2), bolehh (2), tahan (2), menangis (2), bagitau (2), berkayak (2), kauu (2), senior (2), hal (2), iolls (2), kof (2), well (2), wah (2), komen (2), ehh (2), entri (2), terasa (2), gelabah (2), cari (2), team (2), wahh (2), daki (2), sibuk (2), peluh (2), akhirnya (2), bosan (2), eksperimen (2), merekah (2), bijik (2), nanti (2), base (2), butterfly (2), payah (2), jumpa (2), jeww (2), plus (2), rasmi (2), duduk (2), takde (2), sape (2), kawan (2), liyana (2), pengalaman (2), salah (2), ceo (2), coo (2), best (2), nau (2), bedal (2), 2nd (2), steve (2), andrea (2), mousse (2), teringat (2), kanak (2), katanya (2), ahaha (2), tempat (2), sekejap (2), sobbs (2), caramel (2), kihkih (2), bincang (2), pah (2), judges (2), time (2), curi (2), dengar (2), busy (2), betul (2), kaki (2), mata (2), pada (2), present (2), kemudian (2), mary (2), akan (2), sempat (2), tetiba (2), berjemaah (2), petang (2), sambil (2), gitu (2), bubuh (2), makanya (2), conteng (2), bahu (2), cara (2), mende (2), mintak (2), arwah (2), inti (2), filling (2), kertas (2), cawan (2), padatkan (2), puan (2), butter (2), ramas (2), cinnamon (2), powder (2), atau (2), kadang (2), bds (2), gunung (2), otot (2), korbu (2), aktiviti (2), watermark, theme, powered, blogger, feedjit, live, stats, mampir, rene, victoria, sandwich, secubit, garam, kelas, bulan, masam, birthday, 椰浆饭生日蛋糕, lover, madu, bersarang, pesona, cinta, cida, nuanza, resipi, paun, oren, sempadan, perut, budu, belacan, stylecovered, countthethread, 2014, marissa, marshmallow, allah, model, perbualan, bujang, hidd, mihat, bebaskan, diriku, sumpahan, cik, bayu, mystical, 2017, shea, rasol, amethyst, product, hilangkan, minyak, here, labor, shazwani, hamid, camar, senja, semalam, sally, thoughts, year, pertandingan, khat, adni, 2025, part, sepet, months, what, maria, elena, wanita, hebat, photography, qusyaire, ezwan, malaysia, photographer, apekesni, eskrim, realiti, konspirasi, toujours, advanced, collagen, shots, hanis, zalikha, move, expired, nurulbadiah, lai, familymart, aizul, aje, sakitnya, bersyukur, norhana, rosmida, hello, world, skema, hot, mesti, mauu, ape, kate, liza, kain, burok, god, suziana, setiap, ayeem, ayam, proses, kendiri, hana, hentakbelipat, anggun, zara, qaira, hijab, skirt, poplook, preloved, cherrie, life, mendebarkan, telordibasuh, akar, kopi, review, hipster, cafe, kuantan, darul, ezan, idma, rupanya, buka, buku, jerawat, all, she, need, spotlight, please, bernama, qamarina, kila, gigi, rongak, muharram, bersama, geli, hey, end, duhai, tunangku, block, mariam, sedang, mengandung, cerpen, kerana, teristimewa, akal, tunjang, warung, bersiaran, kembali, super, sis, law, october, november, 2010, august, 2011, january, march, merepek, meraban, siapa, follow, bayar, create, your, badge, zarifah, mohamad, ridzuan, duniawi, jaman, biyen, complete, profile, seorang, bongsu, kecintaan, ayah, segamat, johor, tuan, rajin, tumbuk, bawang, bukan, omong, subscribe, atom, home, older, hills, wait, again, selepas, pendakian, langsung, serik, pasti, pengaruhnya, plays, nature, good, therapy, sometimes, learn, grateful, thank, one, there, letting, living, his, place, alhamdulillahh, made, shuffle, teruskan, mendaki, yakin, bantuan, yeayy, berjayaa, sejenis, cilok, terbangun, riuh, rendah, gilaaa, berjenis, budak, kecik, alololo, omei, angat, kemain, bekalkan, shepherd, pie, breakfast, king, mampuu, apeni, apenii, kamera, canti, kapal, subhanallahh, baring, lambak, port, lena, dibuai, mimpi, berbumbungkan, beralaskan, tajam, namun, indah, lenaku, tauu, berlemuih, badan, berpeluh, barulah, ahhh, akhirnyaaa, terberak, terkencing, pundi, reti, behave, buang, sesama, each, other, walaupun, selalulah, kengkawan, even, jauhh, tanah, licin, hujan, curam, berbatu, tebing, aduiyaii, stop, asthma, patutlah, semacam, mual, kira, biasa, lasak, kawal, nafas, maintain, tenaga, pancit, gelap, tepi, belakang, bertiga, memanjat, erk, apakahh, snap, gedabak, yeee, batuk, paksa, bersiap, berkumpul, mekdi, btho, cheras, kajang, tujuan, takda, seram, ladang, kelapa, sawit, hutan, seramnya, jalan, berkepit, decide, kurang, waktu, berjaya, pujuk, taknak, poyo, situlah, bermulanya, drama, unplanned, awak, risau, sabtu, siang, shopping, baliknya, singgah, area, wangsa, walk, jah, kuala, sepetang, runding, rabbi, karimm, terbaik, weyy, entah, berapa, ekor, campak, mangkuk, taip, kuah, lalu, tekak, hmmphh, sengih, spongebob, supaya, terang, depanku, hang, berjejes, jejes, duckface, ingat, teringin, cenggitu, sakit, kite, sepupu, kegemaran, fesbuk, mengantuk, disondol, bantal, mestilah, lentok, yedakk, wednesday, saje, tayang, brooch, ribbon, pink, kiteeww, kbai, pavlovelovediva, zoom, sikitttt, setelah, berhempas, pulas, bermandi, menjadi, dambaan, perot, walau, 153739383536284, juta, takkan, hekhek, jejoget, bgi, sebelum, teww, kecewa, hokkayy, lebihkan, jagung, berjayaaa, yay, kejar, ikutkan, bawah, done, elok, berfungsi, pakai, modern, maksalahnya, tradisional, jimat, letrik, manual, nangeh, rasmikan, ter, kakak, belikan, diam, sunyi, sepi, berita, kotak, request, jadinya, buatkan, merasmikan, lap, sahaja, okbai, sudi, ermmmm, sudahi, berikut, terlibat, pihak, penaja, para, twitter, instagram, sokongan, dann, fatul, akrul, ekhem, guyyys, muah, hugs, you, sweetheart, mahal, beb, benefit, kenyang, mengomel, pulang, sisa, cenderahati, berbentuk, voucher, pemenang, adaaa, habisan, perlu, diperbaiki, positif, membina, happyy, wiwiwiwi, nampak, tercalon, top, syukurrr, dahh, umum, result, nyumms, sedapp, heh, merujuk, omputeh, pesaing, light, fresh, terharu, kaktonn, bezanya, bit, hard, simpan, beku, rejeki, charmayne, chung, air, sedappp, kreatif, mamat, silap, umur, sambung, belajar, kursus, mem, suprise, first, luqman, hakim, bin, khairul, annuar, melaka, decadence, tercucuk, nasiblahh, merasa, grand, janice, siew, salted, chocolate, nangis, pemenangnyaaa, jengjengjenggg, depa, keputusan, dicapai, ayat, allen, tan, kean, buan, help, university, lydia, koh, malaysian, insider, puspa, devi, star, cheng, fat, boy, bakes, okayyy, bincangkan, sepatutnya, disediakan, menyabor, jelahh, body, pauzi, sekala, semuanya, mengundang, penyakit, yeayyy, thats, mine, nahh, jamu, segala, list, registration, seratus, bertanding, pheww, cerah, peluang, biasaaaa, nii, then, poster, memula, terr, branch, kebenda, terlewat, pusing, berjuta, kelam, kabut, pungpangpungpang, make, print, mandi, mekap, bahaha, belit, makkk, hah, nervous, doe, terbuka, confirm, beratus, jimatkan, tinggal, markah, full, recipe, kaedah, takpe, namanya, pengorrrbanan, prektis, tiga, wehhh, bercucuran, warehhh, den, punyo, duo, kocik, bonar, ompek, sonyum, lebar, nutella, cheesecake, making, peralatan, kongsi, giliran, terjulur, lidah, terkeluar, letih, hoiii, kejap, tepek, berlaku, naiss, ngadap, kuali, sensorang, secara, berhemah, kak, ton, phewww, utama, terhasil, daripada, hidup, sepikul, kanan, kiri, dosa, agagaga, heishhh, bermula, detik, rajinkan, research, study, dapatkan, kebabom, walaupunnn, malas, entoh, kekekekekeke, online, website, matiiii, celah, kelentong, belum, bangang, hanyalah, sekadar, lately, menyempat, astaghfirullahh, mengucap, pahh, dianjurkan, oleh, kaya, haluuuuu, oihh, siannn, bai, hekelehh, woi, kacang, apadehal, half, berinti, tadi, padat, panaskan, 17oc, minit, serve, aiskrim, vanilla, campur, hujung, jari, serdak, roti, niii, caramelized, lembut, lenyek, tutup, keras, basuh, kupaskan, kulit, periuk, sederhana, terpulang, buah, kesah, caranya, biji, hijau, sudu, 100g, gandum, 30g, meninggal, try, kannn, ececehh, lettew, cadangnya, kiranya, reka, sukati, biasanya, ofis, tunjuk, hampir, fikir, karang, plan, bekerja, peruntukkan, sekurang, kurangnya, makanan, stress, yeahh, sini, deme, keluar, tawan, pegang, awhhh, bestt, sabar, usha, ahaaa, idea, newbie, ajee, muehehe, jemput, bye, koranggz, bintangd, friday, jawa, tempe,
Text of the page (random words):
contest st mary haluuuuu oihh lama gila tak update ahaha siannn lately ni memang busy nak arwah sampaikan nak jadi arwah pun tak menyempat astaghfirullahh pah mengucap pahh okay 2 jun 2013 lepas aku join bake off contest yang dianjurkan oleh delicious group pernah makan kat delicious tak kamonn kata orang orang kaya k sebena join contest ni hanyalah sekadar suka suka well aku kan suka nau baking itu ini makanya apa kata kita join contest tu selain boleh dapat pengalaman boleh la test engko ni power ke tidak yedak senang je nak join contest ni daftar online dekat website delicious group masa daftar tu dia mintak siap siap nama cake yang engko nak buat tu matiiii aku dah la nak join suka suka je ni terus mintak nama cake celah mana aku nak kelentong aku pun belum pikir nak bake cake mende bangang betei rasa masa tu tapi aku buh la nama strawberry shortcake aku pun tak tau strawberry shortcake tu mende entoh rasa nak bubuh buh je laaa kekekekekeke k jadi bila nak daftar tu kan terus terasa beban sepikul atas bahu kanan bahu kiri memang beban dah beban dosa agagaga heishhh maka bermula dari detik aku daftar tu terus aku rajinkan diri buat research study cara cara yang betul untuk dapatkan kek yang best gila kebabom walaupunnn em malas lah cakap bila aku dah bubuh nama strawberry shortcake makanya aku kena buat jugak kek yang bahan utama dia adalah strawberry gugel punya gugel conteng punya conteng pikir punya pikir maka terhasil lah kek daripada eksperimen pertama dalam hidup aku phewww sebena tau pasal contest ni pun dari ajwin ajeera dia yang ajak join sekali so boleh bake sama sama katanya naiss aku memang suka masak baking berjemaah ni selain tak bosan ngadap kuali sensorang kita boleh bergosip secara berhemah tak gitu kak ton okay lah meh aku tepek gambar sambil aku cerita kan apa yang berlaku pada hari kejadian cerita dia malam tu memang kitorang tak tido sebab nak prepare kan plus bila baking berjemaah ni peralatan kena kongsi jadi kena lah amik no giliran yedak pukul 7 pagi hari contest tu baru aku tido rasa nak terjulur lidah nak terkeluar bijik mata punya lah letih hoiii oh contest start pukul 2 petang hihihi sempat lah tido kejap hihihi awin s nutella cheesecake in the making den punyo strawberry shortcake duo satu kocik bonar ompek satu sonyum lebar okay tetiba warehhh sangat kau tak tau aku punya lah nak menangis buat ni sebab satu tak pernah buat dua tak pernah prektis tak sempat tiga tak tido satu malam wehhh bercucuran takpe lah nak ni namanya pengorrrbanan memang contest ni kita prepare kek dari rumah bagus jugak kan sebab contest ni terbuka confirm lah beratus yang join so nak jimatkan masa prepare dari rumah pegi sana tinggal juri test rasa pastu amik markah je kek yang engko buat tu selain tu kita kena prepare full recipe nak bagi kat juri jadi diorang akan tau bahan dan kaedah yang korang guna untuk buat kek tu memang kelam kabut gila bangun pukul 10 pungpangpungpang nak make up kek lagi nak print resepi nak mandi nak mekap muka sendiri bahaha nak belit shawl lagi makkk lepas siap semua tu hah mula nervous gila doe sumpah sebena kitorang salah tempat memula tu terr pergi delicious branch lain kebenda payah sangat nak cari st mary tuu dah lah terlewat pukul 2 dah masa tu pusing berjuta kali baru sampai sana sobbs mana kek saya ohh time ni dah present kat meja dah hihihi kitorang sampai dulu then baru awin dengan fatin sampai lepas daftar kitorang kena amik gambar dengan kek masing masing dekat poster contest ni kemudian present kek dekat meja khas dan boleh pegi makan free kihkih suka kau ye makan free biasaaaa dia nii kalau tengok pada list peserta dekat meja registration tu adalah dalam seratus lebih yang join tapi tak semua datang bertanding pheww cerah sikit peluang yedak haha nahh jamu la mata korang dengan segala jenis kek yang ada yeayyy thats mine 3 haa memang semuanya mengundang kepada penyakit potong kaki keh keh alah sekali sekala kot ajwin ajeera fatin liyana pauzi dah macam pa kitorang dah hihi okayyy time ni kitorang curi curi dengar apa yang judges bincangkan padahal sepatutnya peserta kena duduk kat meja yang disediakan tapi jenis tak menyabor macam aku ni kan paham paham jelahh busy body betul judges delicious ceo mr steve allen delicious coo mr andrea mr tan kean buan from help university ms lydia koh from the malaysian insider ms puspa devi from the star mr cheng yi from fat boy bakes depa bincang punya bincang akhirnya keputusan dicapai wah ayat kau pah dan pemenangnyaaa jengjengjenggg ahh korang tengok je lah sendiri nak nangis sekejap kihkih grand prize ms janice siew salted caramel chocolate cake benda alah caramel yang tercucuk tu sedap gila aku makan banyak kot haha nasiblahh sape yang tak merasa tuu first prize mr luqman hakim bin khairul annuar gula melaka decadence sedappp kreatif gila mamat ni tak silap aku dia start baking dari umur 12 tahun lepas tu dia sambung belajar kursus baking mem baking jugak lah no suprise second prize ms charmayne chung love is in the air okay meh nak cerita merujuk kepada juri omputeh tu yang 2nd prize punya kek ni pesaing aku mr steve dan mr andrea cakap mousse strawberry aku lebih light and fresh gila dia cakap lagi diorang suka sangat dengan mousse strawberry aku tuu sebab bila diorang makan terus teringat zaman kanak kanak wahh terharu sangat kaktonn hihi tapi bezanya base kek aku tu a bit hard katanya ahaha aku tau kenapa sebab aku simpan dekat tempat beku sekejap pagi tu weh kalau tak boleh dapat 2nd prize lah kan sobbs takde rejeki hihi alah tercalon dalam top 10 pun aku dah syukurrr sangat dahh alhamdulillah lepas umum result tu apa lagi kitorang pun bedal lah semua kek yang ada apa apa hal bedal kek sendiri dulu yedak nyumms sedapp puas hati aku heh muka memasing nampak nau tengah bergosip lepas makan tu kitorang pegi jumpa ceo dan coo pastu tanya habis habisan pasal kek yang kitorang buat tu so masa tu tau lah apa yang perlu diperbaiki apa semua kan tapi apa pun memang best sangat lah sebab kata kata diorang sangat positif dan yang penting membina i iz happyy wiwiwiwi gambar dengan pemenang mana boleh tak adaaa dah kenyang dah penat bergosip mengomel apa semua maka kitorang pun pulang dengan sisa kek masing masing haha dan cenderahati berbentuk voucher terima kasih delicious group d memang bagus lah join bake off contest ni pengalaman mahal beb korang yang suka baking tu boleh la join contest macam ni sebab tak salah kot kita cuba kan banyak benefit yang kita boleh dapat selain makan free keh keh keh i love you sweetheart terima kasih kepada semua yang terlibat pihak penaja the delicious group para juri semua peserta kawan kawan fb twitter instagram yang bagi sokongan yang datang support semua lah dann untuk ajwin ajeera fatin liyana dan op saya fatul akrul ekhem i love u guyyys muah hugs maka saya sudahi entri ini dengan gambar berikut takde sape pun sudi nak makan kek ni ermmmm itu sahaja okbai lap peluh posted by zarifahmr at 12 42 pm 6 comments email this blogthis share to x share to facebook share to pinterest tuesday april 23 2013 merasmikan oven butterfly dah lama nak rasmikan sebena tapi tak ter rasmi rasmi jugak oven kakak belikan tu duduk la kau diam sunyi sepi tanpa berita dalam kotak lepas tu ada la kan orang tu kan request nak makan pavlova jadinya buatkan lah sebab macam dah lama jugak tak buat pavlova nak jugak test power oven baru ni cemana pergi dia kan nasib baik elok je berfungsi oh jangan tanya aku kenapa beli oven butterfly oven ni kan zaman mak mak kita dulu payah dah sekarang nak jumpa orang pakai oven ni semua nak yang modern jeww tapi maksalahnya aku memang suka dengan benda tradisional nak buat cemana yedak hihihi plus jimat letrik guna gas jeww bakar manual atas dapur kauu nangeh terus buat dua bijik sebab nak kejar masa ikutkan kalau guna oven ni tak boleh bakar meringue kat bawah pasal guna api dapur kan so nanti base meringue hangit i m done sebab tu bagitau hahaha lepas tu untuk pavlova kali ni cuba buat eksperimen cemana nak bgi meringue merekah sebelum ni buat tak merekah pun macam chef chef buat teww iolls kecewa hokkayy so aku cuba lebihkan tepung jagung dan berjayaaa yay d jejoget setelah berhempas pulas bermandi peluh akhirnya menjadi jugak pavlova dambaan perot walau ke 153739383536284 juta kali makan pun takkan bosan hekhek zoom sikitttt pavlovelovediva sangat saje je nak tayang brooch ribbon pink kiteeww tu je lah kot kbai posted by zarifahmr at 10 09 am 11 comments email this blogthis share to x share to facebook share to pinterest wednesday april 10 2013 alah bukit broga yang semorang sibuk daki sangat tuu kofkof macam tinggi sangat daki yedak cerita dia macam ni minggu lepas along sepupu kegemaran pm kat fesbuk dia tanya nak join tak team hiking dia panjat bukit broga wahh macam orang mengantuk disondol bantal mestilah lentok yedakk wiwiwi weh gila hang tak nak ikut selama ni berjejes jejes je tengok orang up gambar duckface atas broga ingat aku tak teringin ke nak buat cenggitu sakit pulak hati kite ni lepas tu aku pun apa lagi gelabah la cari headlamp along kata nak gerak tengah malam so memang kena ada lah headlamp tu supaya terang masa depanku sengih spongebob sabtu siang tu pegi bukit bintang dengan along shopping sikit pastu baliknya singgah area wangsa walk makan mee udang mak jah kuala sepetang yang ini memang aku tak boleh nak runding ya rabbi ya karimm terbaik gilaa mee udang dia weyy udang entah berapa ekor dia campak dalam mangkuk mee tu kau faham tak dia punya sedap sampai tengah taip entri ni pun aku terasa rasa kuah mee udang tu lalu dekat tekak hmmphh awak jangan risau sikit hari saya datang lagi balik rumah tu test headlamp lepas tu taknak poyo buh kat stegerem kan kofkof dari situlah bermulanya episod drama unplanned by ajwin ajeera eh ehh komen punya komen dekat stegerem boleh pulak awin terus join kitorang malam tu decide nak join dalam masa kurang 3 jam dari waktu kitorang gerak pegi bukit broga pun bolehh hahaha bagus fatin bagus sebab berjaya pujuk awin well pukul 11 malam terus paksa diri tido pastu bangun pukul 1 setengah pagi bersiap siap pastu semua berkumpul dekat mekdi btho cheras kajang pastu terus gerak ke semenyih pukul 3 lebih macam tu kami start panjat wah masa tu dah ramai jugak yang datang untuk tujuan yang sama so takda lah seram sangat kan gila kau pukul 3 pagi masuk ladang kelapa sawit lepas tu masuk hutan apa tak seramnya jalan pun berkepit je memasing haha fatin awin dan kof kof batuk kecil ye yee tau headlamp iolls paling gedabak yeee lepas snap terus weh ce tengok ada 3 ke 4 orang gambar tu _ boleh tahan mencabar jugak la laluan dia tanah licin sebab baru lepas hujan pastu banyak curam pastu berbatu batu pastu nak kena panjat tebing tinggi aduiyaii nak menangis mak awin dengan fatin pun tak larat so banyak kali jugak la kitorang stop awin tak bagitau dia ada asthma patutlah tak larat semacam je sumpah penat dia sampai rasa mual nak termuntah aku ni kira nasib baik jugak la sebab dah biasa lasak berkayak dulu so tau la cemana nak kawal nafas nak maintain tenaga semua tapi pancit jugak kauu memang kena hati hati sangat sebab gelap kan kita tak tau apa ada kat depan tepi atas belakang kita kitorang bertiga ni ikut je along dengan geng dia yang senior dalam hal panjat memanjat ni erk apakahh masa ni adalah penting sesama kita support each other walaupun penat dah tak larat dalam masa yang sama kita support diri sendiri jugak selalulah cakap dekat kengkawan kamonn sikit lagi nak sampai dah boleh ni bolehh macam tu even jauhh lagi kan nak dekat 5 pagi camtu barulah kitorang sampai dekat puncak broga ahhh akhirnyaaa wiwiwi puas hati gilaa dah sampai tu nak termuntah nak terberak terkencing semua ada nasib lah pundi ni reti behave tak rasa nak buang ke apa haa camtu laaa pastu terus panjat batu besar baring lambak atas tu along kata batu besar ni memang port diorang tido bila sampai atas broga tak banyak cakap terus lena dibuai mimpi berbumbungkan langit dan bintang beralaskan batu tajam namun indah lenaku kau tauu haha padahal berlemuih hangit habis badan berpeluh sumpah canti gilaa view semenyih dari atas batu kat puncak broga tu dengan bintang bintang kat langit dengan kapal terbang dengan awan subhanallahh eh apeni apenii tolak tolak kamera dapat tido sejam je lepas tu terus terbangun sebab ramai yang suluh suluh kitorang pukul 6 setengah dah start riuh rendah memang ramai gilaaa atas broga berjenis jenis orang atas tu budak kecik pun ada alololo omei angat yee awin pulak kemain sweet bekalkan shepherd s pie gila lah breakfast like a king betei mampuu gambar semua cilok dekat stegerem sendiri fatin dan awin muka busuk memasing baru bangun ahh sejenis muka puas _ pastu kitorang teruskan mendaki sampai puncak alah sikit je lagi tapi laluan dia yang paling mencabar lah mula macam tak yakin dapat panjat tapi dengan bantuan dan support semorang yeayy berjayaa we made it shuffle oh oh selepas pendakian pertama ini langsung tak serik kofkof kami pasti datang lagi tak puas faham tak sampaikan awin cakap mama dia ajak panjat broga minggu depan hahaha macam tu sekali pengaruhnya plays with nature is a good therapy sometimes learn to be grateful and thank to the one up there for letting us living in his place alhamdulillahh broga hills wait for me again okay posted by zarifahmr at 12 17 pm 4 comments email this blogthis share to x share to facebook share to pinterest older posts home subscribe to posts atom bukan omong kosong rajin tumbuk bawang tuan belog zarifahmr segamat johor seorang bongsu kecintaan ibu dan ayah view my complete profile jaman biyen duniawi zarifah mohamad ridzuan create your badge siapa cakap follow kena bayar merepek meraban 2013 8 december 1 aktif hiking pulak dah sekarangg september 1 june 1 april 2 march 1 february 1 january 1 2012 2 september 2 2011 6 august 2 april 2 february 2 2010 8 december 1 november 4 october 2 september 1 the super sis in law es em ar bersiaran kembali 12 years ago geng warung s c akal tunjang cerpen 10 kerana dia yang teristimewa terbang tinggi tinggi mama mariam khas untuk ibu sedang mengandung block blog duhai tunangku end hey seng ragel ketuk ketuk muharram bersama chef seng ragel geli gila jangan masuk blog ini 2 0 cerita gigi rongak kata kila aku yang bernama qamarina she need spotlight please show 5 show all jerawat kat muka buka buku dah 3 rupanya irine nadia marcello persediaan car seat tahun 2020 untuk anak anak ezan idma akar kopi review hipster cafe di kuantan darul power telordibasuh kejadian jam 3 pagi yang mendebarkan ailyl rozanna fhx coc clash of clans cherrie s life story shawl anggun zara qaira hijab dan skirt poplook preloved hentakbelipat proses kendiri hana ayeem ayam setiap gambar ada cerita suziana oh my god aku update belog kain burok ape kate liza hs mesti mauu skema itu hot hello world 3 years ago norhana rosmida sakitnya rasa kosong itu lebih baik dari rasa tidak bersyukur 3 years ago kita sama aje pertama dalam tahun dua puluh dua puluh 6 years ago irine nadia marcello persediaan...
|