Meta tags:
description= پنـــ جـــ ره رو بــــــ آرزوهــــا...:) همیشه رفتن رسیدن نیست...ولی بایدرفت...دربن بست راه آسمان باز است پرواز بیاموز...;
Headings (most frequently used words):
پنـــ, جـــ, ره, رو, بــــــ, آرزوهــــا, همیشه, رفتن, رسیدن, نیست, ولی, بایدرفت, دربن, بست, راه, آسمان, باز, است, پرواز, بیاموز, بلخره, مانیز18ساله, شدیم, دی, خدافظی, نامه, کدومم, به, دریابسپار, خیلی, خوشحالم, دوروزمونه, رومی, بینی, پرام, ازاین, زندگی, این, روزها, یه, سال, گذشت, نوشته, های, پیشین, پیوندها,
Text of the page (most frequently used words):
۱۳۹۲ (16), نوشته (13), این (13), ۱۳۹۱ (12), شده (12), دوست (12), ساعت (10), توسط (10), زیزیگولو (10), است (7), کنم (7), خرداد (6), همه (6), حالا (6), گفت (6), داشتن (6), ازاین (5), شنبه (5), خدا (5), مال (5), ولی (5), دانشگاه (5), زندگی (4), های (4), اردیبهشت (4), تیر (4), بود (4), دیگه (4), اینکه (4), درس (4), اما (4), آدم (4), الان (4), دلم (4), قشنگ (4), اين (4), هنوز (4), نمیشه (4), پشت (3), مرداد (3), شهریور (3), سال (3), دعا (3), کنیم (3), احساس (3), گرم (3), بیست (3), کردم (3), نگاه (3), بگم (3), داشتم (3), ادامه (3), خیلی (3), دریا (3), چهارم (3), هيچ (3), هاست (3), چشم (3), زيرا (3), كسي (3), نيست (3), بعد (3), تولدم (3), مبارک (3), میره (3), گفتم (3), اونی (3), نقطه (2), روز (2), فروردین (2), وبلاگ (2), باشد (2), سلام (2), پنجشنبه (2), بچه (2), موقع (2), گذشت (2), امید (2), دوشنبه (2), کلی (2), بازی (2), والا (2), خوبه (2), خوبین (2), پرام (2), ساده (2), بینی (2), ببخش (2), اتاقمو (2), میزنه (2), فصل (2), ورق (2), مامانم (2), اصلا (2), نمیومد (2), خواستم (2), یکی (2), اینو (2), باید (2), اون (2), نصف (2), بیرون (2), بهم (2), دوستم (2), فقط (2), درست (2), آنچه (2), داریم (2), میشم (2), میخواس (2), حرفی (2), نظر (2), هاي (2), شيطان (2), نمي (2), زشتي (2), هست (2), دارد (2), راه (2), ندارد (2), كاري (2), داشتنِ (2), پروانه (2), قاصدك (2), دنيا (2), نگفت (2), براي (2), چقدر (2), خوشگل (2), کنی (2), بلاگفا (2), دوس (2), دارم (2), وبم (2), تواین (2), نمیدونم (2), بشینم (2), وقتی (2), داشته (2), باشم (2), نبودم (2), خوریم (2), نوشت (2), میدونم (2), روزارو (2), روزی (2), آرزوی (2), کنکوری (2), طرفم (2), باشه (2), عاغا (2), خودم (2), اینه (2), زود (2), پیش (2), دلش (2), دبیرستانی (2), میخواد (2), میشه (2), گفتن (2), خلاصه (2), حسرت (2), باز (2), پنـــ (2), جـــ (2), بــــــ (2), آرزوهــــا (2), blogfa, com, رقص, باد, ترنم, طهورا, مطهره, مرجان, انتظار, اطاقک, دریاها, سرخط, کوچولو, شیرین, ستاره, تنهاترین, تنها, پیوندها, مهر, آبان, آذر, بهمن, اسفند, پیشین, عناوین, آرشیو, پروفایل, مدیر, خانه, کجاچنین, شتابان, هرآن, جاکه, سرا, سرایم, سفرت, خیر, اماتو, دوستی, خدارا, چوازاین, کویروحشت, سلامتی, گذشتی, شکوفه, باران, برسان, مارا, مطالب, قدیمی, دوازدهم, هایه, ازاون, روزگذشت, پارسال, نوزدهم, ازامروزبه, بعدتاسال, روزهای, مهمی, روپیش, روداریم, موفقیت, بیایدبرا, همدیگه, ـدوستان, دلیل, شروع, امتحانات, خواهیم, کمتربیاییم, باورکن, بعضی, هاخودشان, راهم, ندارند, هنوزخودت, راداری, نعمتی, روزهاقدرخودت, راخوب, بدان, روزها, بیستم, آآآآآآآآخیــــــــــــــــــــــــــــــــش, انگارکوه, کندم, ملت, دوسال, رویه, پروژه, عظیم, کارمیکنن, اینجوری, درنمیارن, سبک, شدم, فعلادغدغه, ندارم, سلااااام, دوستای, گلم, خوشین, ومن, زیبا, ودربرکه, احساسم, شادی, کند, کوچک, ازشوق, ازعشق, کلبه, ازآرزوهادارم, کناریک, برکه, درپشت, تپه, سختی, کمی, دورترازاینجا, یکم, دور, زمونه, اصن, ۵۰کیلو, سبکش, کـــــــــــــــــــــــــــــــمـــــــــــــــــد, نگووو, گلستون, همچین, مرتبه, انرژی, گیره, خدایا, تعطیلات, رابرکت, آمــــــــــــــــــــــــــــــــین, میکنما, عشق, توچشام, موج, بعدیه, تمیز, میگم, خیلیه, ینی, ازسر, روی, اتاقم, کتاب, ریخت, توش, آخه, حرص, خورد, همش, بگه, بایه, تیپه, واقعا, موندم, برگشتم, ببینم, کیه, دیدم, پسرس, موها, بلند, صورت, دیگش, کوتاهُ, سیخ, مغازه, میومدم, یهو, موش, بخوره, تورو, دیروز, رفته, بودیم, رفتم, بستنی, بخرم, دوروزمونه, رومی, هفتم, مطلبش, چون, حال, چندوقتمو, بنویسم, واگر, داشتید, بخونیدش, خوشحالم, هشتم, نیس, آیا, ندرتاً, دربارۀ, فکر, درحالیکه, پیوسته, اندیشۀ, چیزهایی, هستیم, نداریم, آنگاه, مشکلاتت, بسپار, گستره, پرتلاطم, خواهی, یافت, خود, جویی, چشمانی, سرشار, کنجکاوی, محبت, محکم, بایست, بلندای, تمامی, تفکرات, مثبت, گرای, خویش, دریابسپار, خوشحال, بگین, کدومام, باتچکر, حرفم, دیدی, نداره, جیزا, میذاره, کدومم, عرفان, آهاری, كوچك, نزد, رفت, ديگر, گاه, نينديشيد, نازيباست, كوچكم, نزديكتر, بيا, غمگين, مباش, بين, آفريده, كشيد, مسؤ, فاصله, زيبا, بيند, دايره, نيكوست, زيبايم, زيبايي, نياموخته, ابتداي, آموختني, رنج, آموختن, برند, سوسك, دشوارست, گُل, كار, چندان, سختي, چرا, داد, هايت, ترسند, مرا, كُشند, زشتم, جرم, پاهايم, ببين, چندش, آور, آزار, دهم, كثيف, كنم, جهان, ساختي, حتي, بدون, داني, سخت, دوستت, نداشته, جمعه, دوستان, انقدبدم, میاد, باکلی, ذوق, وشوق, میری, شکلکای, انتخاب, بعدش, ببخشید, وسط, حالت, خطا, میده, مجبوری, همرو, عوض, آها, اینم, ممنون, دوستانی, براشون, حتی, نمیدم, معلوم, اومدم, وبشون, بازم, میزنن, پـــــــــــــــس, مدتی, خدافظــــــــی, شادباشه, میگفتم, زندگیم, فعلا, سیر, رکودی, داره, ومنم, نمیخوام, موقعیت, خدایی, جرا, وختایی, وخت, پای, کامپیوتر, بیکارما, قولو, میدم, همتون, سربزنم, سرمان, شلوغه, کنید, خونما, میخوام, مطلب, میذارم, حوصله, ازکسلی, دربیاد, خوش, میگذره, چندوقته, دلایل, مختلفی, بعدم, شاید, بیام, طاعات, وعباداتتون, قبول, درگاه, o_o, خدافظی, نامه, چهارشنبه, سیزدهم, ایشالا, فردا, کیکشم, بدوام, شمعا, فوت, صدسال, زنده, بارک, تولــــــــــــــــــــــــــد, تولــــــــــــــــــــــــــــد, تبریک, البته, بعدها, دحسرت, صــــــــلـــــــــــــــوات, زیر, لفظی, مدرسه, خوندن, زوری, خلاص, شیم, دقایق, رتبه, خوب, آینده, روشن, چیزای, اصل, دعاییه, مثل, بودن, سایه, پدر, وماد, سرمون, دوستا, یگلم, شمام, واسم, کنین, بخونم, چند, واسه, دوستام, تنگ, پست, جدیدم, مرسی, سرزدین, اعتراض, نیاین, کامنت, بذارین, ۱۸سالت, کامل, نشده, واین, حرفا, شُرُفیم, نکنین, واسه۱۸, سالگی, دخیل, بستم, کلا, خاصی, نسبت, دنیامون, منو, بدوییم, نمونیم, اگه, بمونیم, کلاهمون, معرکه, آدما, خاصیتمون, چندسال, بعدمونو, خودمون, تصورش, راهنماییه, خواد, بره, نتیجه, تلاششو, توی, فوق, دکتری, ببینه, سرهم, عین, صفحه, نازک, خوره, باورم, دانشگاهیم, چقدزود, دختری, هستم, ۱۷سالم, چندساعت, تموم, وارد۱۸میشم, کسی, میتونه, کشورش, برای, رسیدم, بینم, چقد, آرزوهام, کوچیک, بوده, توکودکیا, داشتیم, بــــــــزرگ, شــــــــــــدی, قانونی, گواهینامه, رای, دادن, ازدواج, گفتما, وهمه, میگفت, کـــــــــــــــه, خاطر, همین, اول۱۸سالگیو, هرچی, خواستیم, ۱۸سالگی, میشد, جوابمون, ۱۸ساله, وارد, میشدن, وباز, عایا, من۱۸ساله, رفتیم, بانک, بهش, بذارمن, امضا, دخترم, کوچولویی, منم, حرصم, گرفت, مثلا, جوابم, میشد۱۸سال, بودیم18سالگی, واسمون, بودآرزو, یادمه, وقتایی, میخواست, فرمون, 18سالت, شدبعد, بلخره, مانیز18ساله, شدیم, همیشه, رفتن, رسیدن, نیست, بایدرفت, دربن, بست, آسمان, پرواز, بیاموز,
Text of the page (random words):
پنـــ جـــ ره رو بــــــ آرزوهــــا پنـــ جـــ ره رو بــــــ آرزوهــــا همیشه رفتن رسیدن نیست ولی بایدرفت دربن بست راه آسمان باز است پرواز بیاموز بلخره مانیز18ساله شدیم دی بچه که بودیم18سالگی واسمون شده بودآرزو قشنگ یادمه یه وقتایی که دلم میخواست پشت فرمون بشینم می گفتن 18سالت که شدبعد یا اون موقع ها که با مامانم می رفتیم بانک بهش می گفتم بذارمن امضا کنم می گفت دخترم تو الان کوچولویی نمیشه منم که حرصم می گرفت می گفتم مثلا کی میشه جوابم باز میشد۱۸سال به بعد از یه طرفم ۱۸ساله ها وارد دانشگاه میشدن وباز آه حسرت من که عایا روزی من۱۸ساله میشم عاغا خلاصه ما هرچی می خواستیم ۱۸سالگی به بعد میشد جوابمون به خاطر همین از اول۱۸سالگیو دوس داشتم سن قانونی دانشگاه گواهینامه رای دادن ازدواج دی کلی گفتما همه وهمه اینو میگفت کـــــــــــــــه تو بــــــــزرگ شــــــــــــدی خلاصه اینکه خیلی حسرت این روزارو داشتیم و اما الان من یه دختری هستم کنکوری ۱۷سالم تا چندساعت دیگه تموم میشه و وارد۱۸میشم کسی که میتونه تو کشورش حرفی برای گفتن داشته باشه حالا که رسیدم می بینم چقد آرزوهام کوچیک بوده توکودکیا ـ ما آدما خاصیتمون اینه که آرزوی چندسال بعدمونو داریم و پیش خودمون تصورش می کنیم چه اونی که راهنماییه دلش می خواد دبیرستانی شه چه اونی که دبیرستانی و دلش میخواد بره دانشگاه و چه اونی که دانشگاه میره و میخواد نتیجه تلاششو توی فوق و دکتری ببینه و چه زود این سال ها پشت سرهم عین یه صفحه نازک ورق می خوره و میره من خودم هنوز باورم نمیشه پیش دانشگاهیم چقدزود گذشت دنیامون اینه زود میره و منو تو باید بدوییم تا جا نمونیم که اگه جا بمونیم کلاهمون پس معرکه اس نمیدونم درست گفتم یا نه دی اعتراض نوشت عاغا نیاین کامنت بذارین که تو هنوز ۱۸سالت کامل نشده واین حرفا ها خودم میدونم ولی در شُرُفیم دیگه حالا فک نکنین تا الان واسه۱۸ سالگی دخیل می بستم کلا یه حس خاصی نسبت به این سن دارم ـ این چند وقتی که نبودم دلم واسه بلاگفا و دوستام تنگ شده بود ولی از یه طرفم دلم میخواس پست جدیدم روز تولدم باشه مرسی که سرزدین ـ تواین دقایق آرزوی هر کنکوری ای یه رتبه خوب و آینده ای روشن تو یه دانشگاه خوبه و حالا یه چیزای دیگه که اصل هر دعاییه مثل بودن سایه ی پدر وماد رو سرمون و دوستا یگلم شمام واسم دعا کنین آدم شم و درس بخونم زیر لفظی دعا به امید روزی که از شر این مدرسه و درس خوندن زوری خلاص شیم صــــــــلـــــــــــــــوات البته میدونم بعدها دحسرت این روزارو می خوریم تبریک نوشت تولــــــــــــــــــــــــــد تولــــــــــــــــــــــــــــد تولدم مبارک مبارک م بارک تولدم مبارک بدوام شمعا رو فوت کنم که صدسال زنده باشم ایشالا فردا کیکشم می خوریم نوشته شده در چهارشنبه سیزدهم شهریور ۱۳۹۲ ساعت 0 0 توسط زیزیگولو خدافظی نامه سلام دوستان طاعات وعباداتتون قبول درگاه حق o_o دی خوبین خوش میگذره چندوقته به دلایل مختلفی نبودم ازاین به بعدم شاید خیلی کم بیام میخوام وقتی مطلب میذارم هم حوصله داشته باشم هم وبم ازکسلی دربیاد ولی این قولو میدم که به همتون کم کم سربزنم سرمان شلوغه دی نه اینکه فک کنید درس می خونما خدایی نمیدونم جرا اصلا یه وختایی وخت نمیشه پای کامپیوتر بشینم بیکارما ولی نمیشه خب داشتم میگفتم زندگیم فعلا سیر رکودی داره ومنم نمیخوام تواین موقعیت ها آپ کنم دوس دارم وبم شادباشه پـــــــــــــــس تا مدتی خدافظــــــــی آها اینم بگم ممنون از همه ی دوستانی که براشون حتی نظر نمیدم که معلوم شه اومدم وبشون یا نه بازم بهم سر میزنن انقدبدم میاد باکلی ذوق وشوق میری شکلکای خوشگل خوشگل انتخاب می کنی بعدش بلاگفا ببخشید ز ا ر ت میزنه وسط حالت خطا میده بعد مجبوری همرو عوض کنی نوشته شده در جمعه چهارم مرداد ۱۳۹۲ ساعت 0 24 توسط زیزیگولو گفت كسي دوستم ندارد مي داني چقدر سخت است اين كه كسي دوستت نداشته باشد تو براي دوست داشتن بود كه جهان را ساختي حتي تو هم بدون دوست داشتن خدا اما هيچ نگفت گفت به پاهايم نگاه كن ببين چقدر چندش آور است چشم ها را آزار مي دهم دنيا را كثيف مي كنم آدم هايت از من مي ترسند مرا مي كُشند براي اين كه زشتم زشتي جرم من است خدا هيچ نگفت ادامه داد اين دنيا فقط مال قشنگ هاست مال گل ها و پروانه ها مال قاصدك ها مال من نيست خدا گفت چرا مال تو هم هست خدا گفت دوست داشتنِ يك گُل دوست داشتنِ يك پروانه يا قاصدك كار چندان سختي نيست اما دوست داشتن يك سوسك دوست داشتن تو كاري دشوارست دوست داشتن كاري ست آموختني و همه رنج آموختن را نمي برند ببخش كسي را كه تو را دوست ندارد زيرا كه هنوز مؤ من نيست زيرا كه هنوز دوست داشتن را نياموخته او ابتداي راه است مؤ من دوست دارد همه را دوست دارد زيرا همه از من است و من زيبايم من زيبايي ام چشم هاي مؤ من جز زيبا نمي بيند زشتي در چشم هاست در اين دايره هر چه كه هست نيكوست آن كه بين آفريده هاي من خط كشيد شيطان بود شيطان مسؤ ول فاصله هاست حالا قشنگ كوچكم نزديكتر بيا و غمگين مباش قشنگ كوچك نزد خدا رفت و ديگر هيچ گاه نينديشيد كه نازيباست عرفان نظر آهاری نوشته شده در سه شنبه چهارم تیر ۱۳۹۲ ساعت 23 23 توسط زیزیگولو کدومم دیدی آدم حرفی نداره ازاین جیزا میذاره دلم میخواس آپ کنم حرفم نمیومد حالا خوشحال میشم بگین کدومام باتچکر نوشته شده در سه شنبه چهارم تیر ۱۳۹۲ ساعت 23 7 توسط زیزیگولو به دریابسپار بر بلندای تمامی تفکرات مثبت گرای خویش محکم بایست و با چشمانی سرشار از کنجکاوی و محبت به دریا نگاه کن هر آنچه که در خود می جویی را در گستره ی پرتلاطم دریا خواهی یافت و آنگاه مشکلاتت را به دریا بسپار ما ندرتاً دربارۀ آنچه که داریم فکر می کنیم درحالیکه پیوسته در اندیشۀ چیزهایی هستیم که نداریم درست نیس آیا نوشته شده در سه شنبه بیست و هشتم خرداد ۱۳۹۲ ساعت 13 2 توسط زیزیگولو خیلی خوشحالم ادامه مطلبش کردم چون فقط خواستم حال این چندوقتمو بنویسم واگر دوست داشتید بخونیدش ادامه نوشته نوشته شده در دوشنبه بیست و هفتم خرداد ۱۳۹۲ ساعت 18 12 توسط زیزیگولو دوروزمونه رومی بینی دور و زمونه رو می بینی دیروز با دوستم رفته بودیم بیرون من رفتم بستنی بخرم داشتم از مغازه میومدم بیرون یهو یکی بهم گفت موش بخوره تورو برگشتم ببینم کیه دیدم یه پسرس نصف موها بلند رو صورت نصف دیگش کوتاهُ سیخ واقعا موندم چی بگم من بایه تیپه ساده اون خواستم بگم یکی اینو باید به تو بگه والا اتاقمو بعدیه فصل تمیز کردم یه فصل که میگم خیلیه ها ینی ازسر و روی اتاقم ورق و کتاب می ریخت مامانم اصلا نمیومد توش آخه حرص می خورد همش الان اتاقمو نگاه میکنما عشق توچشام موج میزنه اصن احساس می کنم ۵۰کیلو سبکش کردم کـــــــــــــــــــــــــــــــمـــــــــــــــــد نگووو گلستون همچین مرتبه آدم انرژی می گیره خدایا این تعطیلات رابرکت ببخش آمــــــــــــــــــــــــــــــــین نوشته شده در سه شنبه بیست و یکم خرداد ۱۳۹۲ ساعت 14 18 توسط زیزیگولو پرام ازاین زندگی ساده زندگی می کنم کمی دورترازاینجا درپشت تپه ی سختی ها کناریک برکه ی احساس کلبه ای ازآرزوهادارم کوچک اما گرم گرم ازشوق گرم ازعشق ودربرکه ی احساسم شادی آب بازی می کند ومن پرام ازاین زندگی زیبا سلااااام دوستای گلم خوبین خوشین احساس می کنم سبک شدم حس اینکه فعلادغدغه درس ندارم خوبه این حس آآآآآآآآخیــــــــــــــــــــــــــــــــش انگارکوه کندم ملت دوسال رویه پروژه عظیم کارمیکنن اینجوری کلی بازی درنمیارن حالا ما والا نوشته شده در دوشنبه بیستم خرداد ۱۳۹۲ ساعت 14 12 توسط زیزیگولو این روزها این روزهاقدرخودت راخوب بدان اینکه هنوزخودت راداری نعمتی است باورکن بعضی هاخودشان راهم ندارند ـدوستان به دلیل شروع امتحانات می خواهیم کمتربیاییم بیایدبرا همدیگه دعا کنیم ازامروزبه بعدتاسال دیگه روزهای مهمی روپیش روداریم به امید موفقیت همه نوشته شده در پنجشنبه نوزدهم اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت 11 34 توسط زیزیگولو یه سال گذشت بچه هایه سال ازاون روزگذشت پارسال این موقع سه شنبه بود نوشته شده در پنجشنبه دوازدهم اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت 10 3 توسط زیزیگولو مطالب قدیمی تر به کجاچنین شتابان به هرآن جاکه باشد به جز ازاین سرا سرایم سفرت به خیر اماتو و دوستی خدارا چوازاین کویروحشت به سلامتی گذشتی به شکوفه ها به باران برسان سلام مارا خانه پروفایل مدیر وبلاگ آرشیو وبلاگ عناوین نوشته ها نوشته های پیشین شهریور ۱۳۹۲ مرداد ۱۳۹۲ تیر ۱۳۹۲ خرداد ۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ فروردین ۱۳۹۲ اسفند ۱۳۹۱ بهمن ۱۳۹۱ دی ۱۳۹۱ آذر ۱۳۹۱ آبان ۱۳۹۱ مهر ۱۳۹۱ شهریور ۱۳۹۱ مرداد ۱۳۹۱ تیر ۱۳۹۱ خرداد ۱۳۹۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ فروردین ۱۳۹۱ پیوندها تنهاترین تنها ستاره شب های من روز های شیرین نقطه کوچولو نقطه سرخط پشت دریاها اطاقک دل شب های انتظار مرجان مطهره طهورا ترنم زندگی رقص باد blogfa com
|