Meta tags:
description= آواره ی عشق... این وبو فقط زدم واسه یه شیعه ی امیرالمومنین....چوووووون...دوستش دارم;
Headings (most frequently used words):
آواره, عشق, این, وبو, فقط, زدم, واسه, یه, شیعه, امیرالمومنین, چوووووون, دوستش, دارم, یادش, بخیر, دوستت, بودم, سخته, بخدا, پنجره, بهشت, رفیقام, کوچیکتم, کفشهایت, تنهام, چیکار, کنم, فرشته, من, نوشته, های, پیشین, پیوندها,
Text of the page (most frequently used words):
۱۳۹۲ (14), نوشته (13), دوست (12), شده (10), ساعت (10), توسط (10), جونیت (10), آذر (6), این (5), دارم (5), بیست (4), فقط (3), کسی (3), شنبه (3), چهارشنبه (3), ﺭﻓﯿﻖ (3), یادش (3), بخیر (3), های (2), گفتم (2), وبو (2), زدم (2), واسه (2), دوسش (2), شیعه (2), هنوز (2), فرشته (2), عشقم (2), اونی (2), سوم (2), تنهام (2), #کوچیکتم (2), توان (2), دوشنبه (2), دوستت (2), پنجره (2), داری (2), مواظب (2), باش (2), سخته (2), دستای (2), بگی (2), اینکه (2), باشد (2), آواره (2), عشق (2), blogfa, com, دلتنگی, هایم, خاطر, پیوندها, مهر, آبان, پیشین, عناوین, آرشیو, وبلاگ, خانه, سلام, رفقا, خوبین, همون, طوری, مثه, خودمون, بچه, مسلمونه, امیرالمومنینه, خوبه, منه, توی, تمام, احساساتم, قلب, بیارم, روی, صفحه, وبلاگم, میخوایم, اینجا, جملات, قشنگ, احساسی, لذت, ببریم, منتظر, نظرات, خوبتون, هستم, یاعلی, مطالب, قدیمی, یکشنبه, هفدهم, شنیدم, آدم, شدی, ناراحت, شدم, اما, بعد, تحقیق, کردم, دیدم, شایعه, بوده, جمعه, دوم, دستم, ناراحته, واسم, دعا, کنین, سلامتی, رفتوتنهام, گذاشت, ولی, تاریخ, تولدش, رمز, گوشیمه, چیکار, کنم, دستاتو, سفت, گرفتم, یهو, گمت, نکم, آخه, کفش, بندیت, رابیشتردوست, دقایقی, ماندنت, رابیشترمیکند, کفشهایت, هفتم, بابا, میگم, گرفتی, مطلبو, اینم, منم, تویی, چهارم, ﺳﻼﻣﺘﯽ, خودم, البته, اون, رفیقم, نیس, عشقمه, ﻧﺒﯿﻨﻢ, ﮐﺴﯽ, ﺩﺳﺖ, ﺭﻓﯿﻘﺎﻡ, ﺑﺰﻧﻪ, ﻫﺎﺍﺍ, ﮔﻔﺘﻢ, ﺟﻨﺎﺯﻩ, ﯾﮑﯽ, ﻣﯿﺎﺩ, ﻣﯿﺪﺍﺭﻩ, ﭼﻨﺪ, ﻣﯿﻤﻮﻧﻪ, ﻃﺮﻑ, ﺍﻭﻣﺪ, ﮔﻔﺖ, ﺩﺍﺭﯼ, رفیقام, نهم, زیادی, قابل, توجه, جوووووووونم, موقعی, خدا, بهشتو, باز, کرد, منو, دید, ازم, پرسید, امروز, آرزویی, خدایا, همیشه, الان, داره, میخونه, چون, برام, خیلی, عزیزه, بهشت, چهاردهم, چقدر, دیگه, ببینی, ونتونی, چیزی, آهای, غریبه, بخدا, شانزدهم, بیادتم, تاروزی, تابوتم, همچون, قایقی, روان, بردوش, مردم, وزیرلب, اهسته, بگویی, دوستم, بود, بودم, هجدهم, حتی, فکر, روزی, بیاید, سهممان, بغض, گلویم, میفشارد, امیرالمومنین, چوووووون, دوستش,
Text of the page (random words):
آواره ی عشق آواره ی عشق این وبو فقط زدم واسه یه شیعه ی امیرالمومنین چوووووون دوستش دارم یادش بخیر بغض گلویم را میفشارد حتی از فکر اینکه روزی بیاید که سهممان از هم فقط یک یادش بخیر باشد نوشته شده در چهارشنبه هجدهم دی ۱۳۹۲ ساعت 16 21 توسط دوست جونیت دوستت بودم بیادتم تاروزی که تابوتم همچون قایقی روان بردوش مردم باشد وزیرلب اهسته بگویی یادش بخیر دوستم بود نوشته شده در دوشنبه شانزدهم دی ۱۳۹۲ ساعت 17 59 توسط دوست جونیت سخته بخدا چقدر سخته دستای کسی رو که دوسش داری تو دستای کس دیگه ای ببینی ونتونی چیزی بگی جز اینکه بگی آهای غریبه مواظب عشقم باش اه ه ه ه ه ه ه ه ه ه نوشته شده در شنبه چهاردهم دی ۱۳۹۲ ساعت 0 48 توسط دوست جونیت پنجره بهشت موقعی که خدا پنجره ی بهشتو باز کرد منو دید ازم پرسید امروز چه آرزویی داری گفتم خدایا همیشه مواظب اونی که الان داره این نوشته رو میخونه باش چون برام خیلی عزیزه قابل توجه a به توان دو جوووووووونم دوستت دارم زیادی نوشته شده در دوشنبه نهم دی ۱۳۹۲ ساعت 23 40 توسط دوست جونیت رفیقام ﻃﺮﻑ ﺍﻭﻣﺪ ﮔﻔﺖ ۲۰ ﺗﺎ ﺭﻓﯿﻖ ﺩﺍﺭﯼ ﯾﮑﯽ ﻣﯿﺎﺩ ۳ ﺗﺎ ﺷﻮ ﺑﺮ ﻣﯿﺪﺍﺭﻩ ﭼﻨﺪ ﺗﺎ ﺭﻓﯿﻖ ﻣﯿﻤﻮﻧﻪ ﮔﻔﺘﻢ ۲۰ ﺗﺎ ﺭﻓﯿﻖ ﻭ ۱ ﺟﻨﺎﺯﻩ ﻧﺒﯿﻨﻢ ﮐﺴﯽ ﺩﺳﺖ ﺑﻪ ﺭﻓﯿﻘﺎﻡ ﺑﺰﻧﻪ ﻫﺎﺍﺍ ﺳﻼﻣﺘﯽ a به توان دو خودم البته اون رفیقم نیس عشقمه نوشته شده در چهارشنبه چهارم دی ۱۳۹۲ ساعت 14 7 توسط دوست جونیت کوچیکتم این تویی o اینم منم o گرفتی مطلبو بابا میگم کوچیکتم نوشته شده در چهارشنبه بیست و هفتم آذر ۱۳۹۲ ساعت 14 13 توسط دوست جونیت کفشهایت کفش های بندیت رابیشتردوست دارم دقایقی ماندنت رابیشترمیکند نوشته شده در شنبه بیست و سوم آذر ۱۳۹۲ ساعت 22 56 توسط دوست جونیت تنهام دستاتو سفت گرفتم که یهو گمت نکم آخه بی تو من تنهام نوشته شده در شنبه بیست و سوم آذر ۱۳۹۲ ساعت 14 47 توسط دوست جونیت چیکار کنم سلامتی اونی که رفتوتنهام گذاشت ولی هنوز تاریخ تولدش رمز گوشیمه واسم دعا کنین عشقم از دستم ناراحته نوشته شده در جمعه بیست و دوم آذر ۱۳۹۲ ساعت 21 44 توسط دوست جونیت فرشته من شنیدم آدم شدی ناراحت شدم اما بعد تحقیق کردم دیدم شایعه بوده ۱ هنوز فرشته ای نوشته شده در یکشنبه هفدهم آذر ۱۳۹۲ ساعت 19 48 توسط دوست جونیت مطالب قدیمی تر سلام رفقا خوبین همون طوری که گفتم این وبو زدم واسه یه کسی که دوسش دارم یه کسی که مثه خودمون بچه مسلمونه شیعه ی امیرالمومنینه و دوست خوبه منه دوست دارم توی این وب تمام احساساتم رو از ته قلب بیارم روی صفحه ی وبلاگم میخوایم اینجا از جملات قشنگ و احساسی لذت ببریم منتظر نظرات خوبتون هستم یاعلی خانه آرشیو وبلاگ عناوین نوشته ها نوشته های پیشین دی ۱۳۹۲ آذر ۱۳۹۲ آبان ۱۳۹۲ مهر ۱۳۹۲ پیوندها فقط به خاطر تو دلتنگی هایم blogfa com
|