Meta tags:
description= ♥ فـاصـــــلهــــــــــــ ♥ ...;
Headings (most frequently used words):
فـاصـــــلهــــــــــــ, 122, 121, 120, 119, 118, 117, 116, 115, 114, 113, 112, 111, 110, 109, 108, 107, 106, 105, 104, 103, 102, 101, 100, 99, 98, 97, 96, 95, 94, 93, نوشته, های, پیشین,
Text of the page (most frequently used words):
۱۳۹۲ (38), نوشته (32), شده (32), ساعت (30), توسط (30), چهارشنبه (16), بیستم (12), مهر (11), آبان (11), شهریور (10), اما (8), بیست (7), های (6), همه (6), این (6), کنه (6), آدم (6), شنبه (6), پانزدهم (6), کسی (5), وقتی (5), یکی (5), خیلی (5), داره (5), روی (4), دلم (4), کنم (4), خالی (4), برای (4), کاش (4), دوست (4), بعضی (4), اون (4), سخته (4), میشوم (4), ۱۳۹۱ (3), چقدر (3), دلت (3), عشق (3), زندگی (3), است (3), فقط (3), کنی (3), دارم (3), دیگه (3), بود (3), یکشنبه (3), باید (3), دست (3), دوشنبه (3), بعد (3), خودت (3), میتوان (3), صدا (3), گریه (3), مادر (3), هیچ (3), میکنی (3), نداره (3), میشه (3), پول (3), دوم (3), باشه (3), بگه (3), آذر (2), حالا (2), پایت (2), روزها (2), مرا (2), ببخش (2), میروم (2), ﺩﻳﮕﻪ (2), تنهایی (2), ندارم (2), یعنی (2), خود (2), میفهمیدن (2), خوب (2), اونایی (2), بهم (2), تکیه (2), نفر (2), بهش (2), باشند (2), اند (2), نگاه (2), داری (2), همیشه (2), خاطر (2), خطت (2), جمعه (2), کرد (2), درد (2), بغض (2), پدر (2), بار (2), حرف (2), سرم (2), فکر (2), هیچکس (2), پاک (2), میگیره (2), تنها (2), وقت (2), گونه (2), هوا (2), پیدا (2), هایشان (2), حال (2), فدای (2), کردم (2), مبارک (2), بیاد (2), اجازه (2), بلد (2), جوری (2), نباشه (2), ششم (2), بهتر (2), سرد (2), فـاصـــــلهــــــــــــ (2), blogfa, com, بهمن, اسفند, فروردین, اردیبهشت, خرداد, تیر, پیشین, عناوین, آرشیو, وبلاگ, خانه, مطالب, قدیمی, رااز, خرده, بردار, بُردی, هورا, کشیدند, کوچکترین, حرفی, میشکنم, احساس, میکنم, شبیه, سکوتم, اگه, ساده, بودنم, اگر, ورزیدنم, چشمانت, بست, آنان, تواناترند, پوچ, برسانند, ﭼﻮﻥ, ﺧﻮﺩﺕ, ﻧﻴﺴﺘیــــــ, ﻭﻗﺘﻲ, ﻃﺎﻗﺘﺖ, ﺗﻤﻮﻡ, ﺑﺸﻪ, ﺑﻮﺩ, ﻧﺒﻮﺩﺵ, ﺑﺮاﺕ, ﻓﺮﻗﻲ, ﻧﺪاﺭﻩ, جآی, راستش, شباهنگآم, آغوشش, گیرم, شکایتی, اعتماد, کارو, نمیکنه, اختیاربدی, نابودت, شادیش, ارزانی, باعث, بشکنم, میخواهد, خرمایی, بخورم, فاتحه, بفرستم, حالم, نیس, کردن, خورد, میشم, طاقتشو, میکردم, 100, چهارم, آخــــــــر, دنــــــیا, همیـــــــــشه, انگیــــــزه, داشتنی, نبـــاید, داد, تعدادشان, زیاد, نیست, کردنشان, سیر, نمیشوی, کنارت, جاهای, میکند, وارد, میشوند, فرق, دارند, رفتنشان, نمیگــیرد, بودنشان, گرم, نمیکند, همـــــه, 101, یکم, بفهمی, لیستی, بودی, زده, دوسش, چیز, راهت, بزنی, 102, پنجم, دردها, شکست, فریاد, 103, دوازدهم, جات, خالیه, دراز, میکشم, خیره, سقف, اشکهایم, میچکند, میخورند, میروند, جایی, میبوسیدی, 104, سیزدهم, صدای, اذان, خونه, سوت, کور, خاطره, پرهیاهو, سفره, حضور, چیزا, تکرار, میشن, 105, اسمت, یادت, هزار, آمدم, بزنم, قلبم, 106, نمیخواهم, امشب, توقع, آرزویم, کوچک, 107, سوخت, دلش, خنک, تلخی, قصه, اونجاست, 108, برمیگردم, سَرِ, جایم, میگذارم, زمین, میرم, بلند, آرام, چرخی, میزنم, مطمئن, نیستی, نکن, نشینم, 109, آدما, ندارن, اشکاشونو, هیچوقت, شون, صداست, نشکنید, 110, هفتم, سختهــــــــــ, قلبت, همینجوری, خاطش, نبودنش, ناخواسته, گریت, کسیو, فرامش, زندگیته, 111, بسلامتی, مادرا, میکشی, ازت, انتقام, نمیگیره, تمام, فریادهایت, سرش, بزرگ, پیر, کوچیکه, مادرش, هدیه, بخره, 112, آمین, جای, مادری, نذار, توعکس, جمعی, بزرگیت, قسم, خدایا, 113, هات, اشکه, دونه, بارون, بخار, توی, مال, سرماست, دود, سیگار, آواره, خیابونا, چون, معلوم, نمیشه, منتظر, تاکسی, هستی, روزهای, بارونی, 114, برام, بگو, بالا, بیاورد, بگوید, نمیشود, زیر, چانه, بگذارد, اشک, سنگ, صبور, بیشتر, قبل, پرسم, 115, دلی, قرار, مادرم, سلامتــــ, آهای, 116, ممنون, صاحب, جدیدش, خوشش, میاد, اونم, بهت, عشقت, مثل, غریبه, باهات, بزنه, بگی, شخصیت, جدیدت, 117, مگه, مردم, بمونی, تفاوت, مخالفتم, آروم, بغلم, تنهاییم, ندم, گاهی, وقتا, میخواد, ازم, بخواد, 118, الان, اسم, کوچیکش, آدمو, 119, گفتم, بهترینو, یاد, روزایی, افتادم, لحظه, گفتی, 120, عزیزم, بازم, مواظب, نبودی, همش, نگران, اینم, سرما, بخورمو, سرفه, 121, یازدهم, خوابیدی, تختت, خوابت, نمیاد, گوشی, برمیداری, نویسی, خوابم, نمی, بره, بینی, کسو, نداری, اینو, براش, بفرستی, 122,
Text of the page (random words):
فـاصـــــلهــــــــــــ فـاصـــــلهــــــــــــ 122 خوابیدی تو تختت اما خوابت نمیاد بعد گوشی تو برمیداری و می نویسی خوابم نمی بره یه هو سرد می شی بغض می کنی می بینی هیچ کسو نداری که اینو براش بفرستی چقدر سخته تنهایی نوشته شده در دوشنبه یازدهم آذر ۱۳۹۲ ساعت 21 36 توسط 121 هوا داره سرد میشه و من همش نگران اینم که سرما بخورمو سرفه کنم و کسی نباشه بهم بگه عزیزم بازم که مواظب خودت نبودی نوشته شده در یکشنبه بیست و ششم آبان ۱۳۹۲ ساعت 23 54 توسط 120 اون لحظه که گفتی بهتر از تو پیدا کردم یاد اون روزایی افتادم که به صد تا بهتر از تو گفتم بهترینو دارم نوشته شده در یکشنبه بیست و ششم آبان ۱۳۹۲ ساعت 23 52 توسط 119 یکی باید باشه یکی که آدمو صدا کنه به اسم کوچیکش صدا کنه یه جوری که حال آدم رو خوب کنه یه جوری که هیچکس دیگه بلد نباشه یکی باید آدم رو بلد باشه کاش الان بود نوشته شده در چهارشنبه بیست و دوم آبان ۱۳۹۲ ساعت 23 18 توسط 118 گاهی وقتا دلم میخواد یکی ازم اجازه بخواد که بیاد تو تنهاییم و من اجازه ندم و اون بی تفاوت به مخالفتم بیاد تو و آروم بغلم کنه و بگه مگه من مردم که تنها بمونی نوشته شده در چهارشنبه بیست و دوم آبان ۱۳۹۲ ساعت 23 15 توسط 117 چقدر سخته عشقت مثل غریبه ها باهات حرف بزنه و تو بهش بگی شخصیت جدیدت مبارک اونم بهت بگه خیلی ممنون مبارک صاحب جدیدش باشه که خوشش میاد نوشته شده در چهارشنبه بیست و دوم آبان ۱۳۹۲ ساعت 23 9 توسط 116 آهای عشق من آن دلی را که قرار بود فدای تو کنم فدای مادرم کردم به سلامتــــ نوشته شده در چهارشنبه پانزدهم آبان ۱۳۹۲ ساعت 23 9 توسط 115 این روزها بیشتر از قبل حال همه را می پرسم سنگ صبور غم هایشان میشوم اشک های روی گونه هایشان را پاک می کنم اما یک نفر پیدا نمیشود که دست زیر چانه م بگذارد سرم را بالا بیاورد و بگوید حالا تو برام بگو چی شده نوشته شده در چهارشنبه پانزدهم آبان ۱۳۹۲ ساعت 23 7 توسط 114 روزهای بارونی رو خیلی دوست دارم چون معلوم نمیشه منتظر تاکسی هستی یا آواره ی خیابونا بخار توی هوا مال سرماست یا دود سیگار روی گونه هات اشکه یا دونه های بارون نوشته شده در چهارشنبه پانزدهم آبان ۱۳۹۲ ساعت 23 5 توسط 113 خدایا به بزرگیت قسم توعکس های دست جمعی جای هیچ پدر و مادری رو خالی نذار آمین نوشته شده در چهارشنبه پانزدهم آبان ۱۳۹۲ ساعت 23 1 توسط 112 آدم تا کوچیکه دوست داره برای مادرش هدیه بخره اما پول نداره وقتی بزرگ میشه پول داره اما وقت نداره وقتی پیر میشه پول داره وقت هم داره اما مادر نداره مادر تنها کسی است که تمام فریادهایت را بر سرش میکشی و ازت انتقام نمیگیره بسلامتی همه مادرا نوشته شده در چهارشنبه پانزدهم آبان ۱۳۹۲ ساعت 23 0 توسط 111 خیلی سخته کسیو فرامش کنی ک حس میکنی همه زندگیته وقتی به نبودنش فکر میکنی ناخواسته گریت میگیره قلبت درد میگیره و همینجوری به خاطش گریه میکنی سختهــــــــــ نوشته شده در شنبه بیست و هفتم مهر ۱۳۹۲ ساعت 23 51 توسط 110 هیچوقت دل اونایی که گریه شون بی صداست رو نشکنید این آدما هیچکس رو ندارن که اشکاشونو پاک کنه نوشته شده در شنبه بیستم مهر ۱۳۹۲ ساعت 23 37 توسط 109 فکر نکن که به پایت می نشینم بلند میشوم آرام چرخی میزنم و مطمئن میشوم که نیستی بعد برمیگردم سَرِ جایم سرم را میگذارم روی زمین و می میرم نوشته شده در شنبه بیستم مهر ۱۳۹۲ ساعت 23 35 توسط 108 تلخی قصه اونجاست که وقتی دلم سوخت دلش خنک شد نوشته شده در شنبه بیستم مهر ۱۳۹۲ ساعت 23 34 توسط 107 امشب کم توقع شده ام آرزویم کوچک و کم حرف است هیچ نمیخواهم جز تو نوشته شده در شنبه بیستم مهر ۱۳۹۲ ساعت 23 25 توسط 106 هزار بار آمدم خطت بزنم از قلبم خود خودت را یادت را اسمت را اما نوشته شده در دوشنبه پانزدهم مهر ۱۳۹۲ ساعت 21 43 توسط 105 بغض یعنی صدای اذان خونه سوت و کور خاطره های پرهیاهو و سفره ای خالی از حضور پدر و مادر بعضی چیزا فقط یه بار تکرار میشن نوشته شده در شنبه سیزدهم مهر ۱۳۹۲ ساعت 0 9 توسط 104 دراز میکشم خیره میشوم به سقف اشکهایم میچکند سر میخورند و میروند به جایی که تو همیشه میبوسیدی خیلی جات خالیه نوشته شده در جمعه دوازدهم مهر ۱۳۹۲ ساعت 23 19 توسط 103 برای بعضی درد ها نه میتوان گریه کرد نه میتوان فریاد زد برای بعضی دردها فقط میتوان نگاه کرد و بی صدا شکست نوشته شده در جمعه پنجم مهر ۱۳۹۲ ساعت 13 0 توسط 102 خیلی سخته به خاطر کسی که دوسش داری همه چیز رو از سر راهت خط بزنی بعد بفهمی خودت تو لیستی بودی که اون به خاطر یکی دیگه خطت زده نوشته شده در دوشنبه یکم مهر ۱۳۹۲ ساعت 20 40 توسط 101 همـــــه آدم ها بودنشان دلت را گرم نمیکند و با رفتنشان دلت نمیگــیرد اما بعضی ها فرق دارند وقتی وارد زندگی ات میشوند همه جاهای خالی را پر میکند دوست داری همیشه کنارت باشند از نگاه کردنشان سیر نمیشوی تعدادشان زیاد نیست این آدم ها را نبـــاید از دست داد این آدم ها دوست داشتنی اند انگیــــــزه زندگی اند باید همیـــــــــشه باشند تا آخــــــــر دنــــــیا نوشته شده در یکشنبه بیست و چهارم شهریور ۱۳۹۲ ساعت 1 58 توسط 100 کاش یه نفر هم بود من بهش تکیه میکردم دیگه طاقتشو ندارم کاش اونایی که بهم تکیه کردن میفهمیدن دارم خورد میشم کاش میفهمیدن حالم خوب نیس نوشته شده در چهارشنبه بیستم شهریور ۱۳۹۲ ساعت 20 45 توسط 99 دلم میخواهد خرمایی بخورم و برای خود فاتحه ای بفرستم شادیش ارزانی کسی که باعث شد بشکنم نوشته شده در چهارشنبه بیستم شهریور ۱۳۹۲ ساعت 20 33 توسط 98 عشق یعنی اختیاربدی نابودت کنه اما اعتماد کنی که این کارو نمیکنه نوشته شده در چهارشنبه بیستم شهریور ۱۳۹۲ ساعت 20 26 توسط 97 از تنهایی ام شکایتی ندارم راستش فقط شباهنگآم که در آغوشش می گیرم حس می کنم جآی ِ کسی در زندگی ام خالی است نوشته شده در چهارشنبه بیستم شهریور ۱۳۹۲ ساعت 20 22 توسط 96 ﻭﻗﺘﻲ ﻃﺎﻗﺘﺖ ﺗﻤﻮﻡ ﺑﺸﻪ ﺩﻳﮕﻪ ﺑﻮﺩ و ﻧﺒﻮﺩﺵ ﺑﺮاﺕ ﻓﺮﻗﻲ ﻧﺪاﺭﻩ ﭼﻮﻥ ﺩﻳﮕﻪ ﺧﻮﺩﺕ ﻫﻢ ﻧﻴﺴﺘیــــــ نوشته شده در چهارشنبه بیستم شهریور ۱۳۹۲ ساعت 20 17 توسط 95 مرا ببخش اگه ساده بودنم دلت را زد مرا ببخش اگر عشق ورزیدنم چشمانت را بست میروم میروم تا آنان که تواناترند تو را به پوچ برسانند نوشته شده در چهارشنبه بیستم شهریور ۱۳۹۲ ساعت 20 12 توسط 94 این روزها احساس میکنم چقدر شبیه سکوتم با کوچکترین حرفی میشکنم نوشته شده در چهارشنبه بیستم شهریور ۱۳۹۲ ساعت 20 9 توسط 93 تو بُردی همه هورا کشیدند حالا پایت رااز روی خرده های دلم بردار نوشته شده در چهارشنبه بیستم شهریور ۱۳۹۲ ساعت 3 17 توسط مطالب قدیمی تر خانه آرشیو وبلاگ عناوین نوشته ها نوشته های پیشین آذر ۱۳۹۲ آبان ۱۳۹۲ مهر ۱۳۹۲ شهریور ۱۳۹۲ تیر ۱۳۹۲ خرداد ۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ فروردین ۱۳۹۲ اسفند ۱۳۹۱ بهمن ۱۳۹۱ دی ۱۳۹۱ blogfa com
|