Meta tags:
description= ...................man;
Headings (most frequently used words):
man, دنیا, رفت, اشک, نـفـهـمـــی, نوشته, های, پیشین, پیوندها,
Text of the page (most frequently used words):
۱۳۹۲ (9), نوشته (7), مرداد (6), رفت (5), شده (4), ساعت (4), توسط (4), mani (4), sadeghi (4), اشک (4), کسی (4), های (3), نقطه (3), چین (3), دنیا (3), یاد (3), گرفتم (3), عشق (2), هاي (2), میکنم (2), روز (2), مـی (2), #نـفـهـمـــی (2), شنبه (2), وچه (2), این (2), اگه (2), man (2), blogfa, com, عـــــشــــق, خداحافظ, خاطرات, شیرین, مادوتا, باهم, تورو, میخوام, حسرت, دلنوشته, پیوندها, اردیبهشت, خرداد, تیر, پیشین, عناوین, آرشیو, وبلاگ, پست, الکترونیک, خانه, هزارتا, اسم, زیادند, آدم, هایی, زندگی, آمدند, رفتند, نفر, هزار, یکمی, نامت, میرسم, همین, اکتفا, هنوز, هیچ, نمیداند, چقدر, دوست, دارم, پنجشنبه, سوم, تـــــو, مـــــرا, نـادیــــده, بـگـیــــر, مــــــــن, بـدنـــم, بـــه, کـبـــــودتـر, شــــود, بــــــس, خــــودم, زنـــــم, بـــــه, پنجم, درشیارپای, شدومن, بازهم, تورا, خواستم, ریختم, وتوپایت, راروی, قطره, گذاشتی, وبیچاره, هایم, عاشقانه, توراخواستم, صادقانه, باتوماندم, شاعرانه, برایت, هشتم, سيب, سرخي, بخشيدو, ساقه, سبز, دلم, چيدو, عاشقي, مرا, باور, نکرد, عاقبت, خنديد, چشمان, سردم, حلقه, مروت, گريه, ديدو, یکشنبه, سیزدهم, آدماش, حتی, عاشق, شدم, رومهم, نیارم, اصلا, هست, عاشقشم, دلمو, شکوند, نشکونم, نذارم, اشکامو, ببینه, شاید, خاطر, همینه, قدر, جلوت, شادمو, وقتی, تنهام, چشمام, بارون, باره, آخه,
Text of the page (random words):
man مرداد ۱۳۹۲ man دنیا از این دنیا و آدماش یاد گرفتم حتی اگه عاشق شدم به رومهم نیارم که اصلا کسی هست که عاشقشم اگه کسی دلمو شکوند من دل کسی رو نشکونم یاد گرفتم نذارم کسی اشکامو ببینه شاید به خاطر همینه که این قدر جلوت شادمو وقتی تنهام از چشمام بارون می باره آخه من از دنیا یاد گرفتم نوشته شده در یکشنبه سیزدهم مرداد ۱۳۹۲ ساعت 19 21 توسط mani sadeghi رفت سيب سرخي را به من بخشيدو رفت ساقه ي سبز دلم را چيدو رفت عاشقي هاي مرا باور نکرد عاقبت بر عشق من خنديد و رفت اشک در چشمان سردم حلقه زد بي مروت گريه ام را ديدو رفت نوشته شده در سه شنبه هشتم مرداد ۱۳۹۲ ساعت 19 25 توسط mani sadeghi اشک من چه عاشقانه توراخواستم وچه صادقانه باتوماندم وچه شاعرانه برایت اشک ریختم وتوپایت راروی قطره های من گذاشتی وبیچاره اشک هایم که درشیارپای تو له شدومن بازهم تورا خواستم نوشته شده در شنبه پنجم مرداد ۱۳۹۲ ساعت 19 34 توسط mani sadeghi نـفـهـمـــی تـــــو مـــــرا نـادیــــده بـگـیــــر و مــــــــن بـدنـــم روز بـــه روز کـبـــــودتـر مـی شــــود از بــــــس خــــودم را مـی زنـــــم بـــــه نـفـهـمـــی نوشته شده در پنجشنبه سوم مرداد ۱۳۹۲ ساعت 14 11 توسط mani sadeghi نقطه چین ها را پر میکنم هزارتا اسم زیادند آدم هایی که در زندگی ام آمدند و رفتند تو نفر هزار و یکمی تا به نقطه چین نامت میرسم به همین نقطه چین ها اکتفا میکنم هنوز هیچ کس نمیداند من تو را چقدر دوست دارم خانه پست الکترونیک آرشیو وبلاگ عناوین نوشته ها نوشته های پیشین مرداد ۱۳۹۲ تیر ۱۳۹۲ خرداد ۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ پیوندها دلنوشته هاي من عشق یا حسرت تورو میخوام مادوتا باهم خداحافظ خاطرات شیرین من دل نوشته های من عـــــشــــق blogfa com
|