Meta tags:
description= Carrot Memories Although I am broken my heart is untamed still;
Headings (most frequently used words):
خاطره, از, carrot, memories, although, am, broken, my, heart, is, untamed, still, دلتنگی, can, thank, you, enough, مرسی, فرزندان, گلم, دی, مرسیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ, همه, آجیام, تولد, برادر, را, جشن, بگیریم, سخنی, با, دایرکشنر, ی10, ی9, ی7, نوشته, های, پیشین,
Text of the page (most frequently used words):
شده (13), نوشته (12), ساعت (11), توسط (10), شیدا (10), ۱۳۹۲ (9), همه (8), شنبه (7), آبان (6), توی (5), خاطره (5), خیلی (5), این (5), بچه (5), ۱۳۹۳ (4), مرسی (4), چهاردهم (4), ممنونم (4), واقعا (4), دلم (4), بهمن (3), باز (3), دارم (3), روز (3), دوم (3), آجیام (3), تنگ (3), شما (3), بودم (3), اردیبهشت (2), تیر (2), شهریور (2), ۱۳۹۵ (2), وبلاگ (2), خانواده (2), وان (2), نویسی (2), کردم (2), پست (2), بعد (2), بودی (2), گریه (2), دوست (2), کیمیا (2), نمیشه (2), میام (2), دایرکشنر (2), هفته (2), ولی (2), کامنت (2), تبریک (2), تولد (2), بیست (2), بهم (2), خوشحالم (2), یادتون (2), بود (2), وقتی (2), دیدم (2), راستی (2), دوباره (2), اشک (2), شوق (2), carrot (2), memories (2), blogfa, com, های, پیشین, عناوین, آرشیو, خانه, یـــــه, دایرکشـــــــــــــــنرممممممممممممممممممممممممممم, مطالب, قدیمی, منو, یاد, اونا, میندازه, مثلا, میخواستم, ترک, کنم, امروز, دوپینگ, کمتر, گذاشتم, اون, خنده, باعثش, مفصلم, دلیلش, چون, دیگه, زاری, وسط, دروغی, داشتنم, متهم, شدیم, ینی, اینکه, قلبمون, تورو, دوس, داشتیم, داشتی, uniq1, فاطمه, matina, تبسم, هلیا, تاتا, مهتاب, الیسا, 1ddirectioner, سارا, kimiya, یسنا, دنیا, هورن, میترا, mahsa, الینا, هارزو, بارا, استایلز, تانیا, ایزی, مینا, maha1d, رومینا, luna, payne, ی10, پنجشنبه, شانزدهم, بعضیا, برام, بعدن, میشد, پیشتون, سخنی, دوازدهم, البته, مال, پیشه, ظاهرا, هیشکی, نخوندتش, بقیه, حرفامو, باهاتون, آخرین, نوشتم, میگم, تاقاری, شکوه, برادر, جشن, بگیریم, گفتن, خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییی, حسی, همش, میگفت, بیام, حالا, فهمیدم, جورایی, تله, پاتی, آجی, جونم, کردی, عزیز, واااااااااااااییییییییییییی, باورم, تولدم, مرسیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ, واستون, مادر, مبارک, تبریکاتون, هنوز, اینقد, یادمین, اومدم, اینجا, یادم, بودید, جمله, راه, داره, کاملا, ایمان, آوردم, چند, سلام, آدم, میکنه, میاد, میبینه, فرزند, تربیت, کرده, فرزندان, گلم, جمعه, بیستم, زندگی, سبک, گذاشته, کسی, ندیده, انگار, پیش, اومده, برم, ادامه, فرو, ریزم, واسه, خیییییییییلی, دوستتون, یادمید, همتون, بینهایت, وبو, ساختید, مرا, فرا, گرفت, ازتون, can, thank, you, enough, دوشنبه, براتون, دلتنگی, although, broken, heart, untamed, still,
Text of the page (random words):
carrot memories carrot memories although i am broken my heart is untamed still دلتنگی دلم براتون تنگ شده نوشته شده در دوشنبه بیست و دوم شهریور ۱۳۹۵ ساعت 12 42 توسط شیدا i can t thank you enough بچه ها واقعا ازتون ممنونم وقتی دیدم وبو دوباره ساختید اشک شوق مرا فرا گرفت از همتون بینهایت ممنونم شما هم به یادمید خیییییییییلی دوستتون دارم دلم واسه همه ی آجیام تنگ شده بود من برم ادامه ی اشک شوق را فرو ریزم دوباره میام پ ن راستی بچه ها من هفته ی پیش اومده بودم یه کامنت هم توی وب زندگی ب سبک وان دی گذاشته بودم ولی کسی ندیده انگار نوشته شده در جمعه بیستم تیر ۱۳۹۳ ساعت 16 20 توسط شیدا مرسی از فرزندان گلم دی واقعا آدم حظ میکنه میاد میبینه این همه فرزند دایرکشنر تربیت کرده راستی سلام توی این چند روز خیلی خیلی به یادتون بودم وقتی اومدم اینجا دیدم شما هم به یادم بودید به جمله ی دل به دل راه داره کاملا ایمان آوردم واقعا از همه تبریکاتون ممنونم خیلی خوشحالم هنوز اینقد به یادمین روز مادر بر شما هم مبارک خیلی دلم واستون تنگ شده نوشته شده در سه شنبه دوم اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت 18 5 توسط شیدا مرسیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ از همه آجیام واااااااااااااییییییییییییی بچه ها باورم نمیشه تولدم یادتون بود مرسی آجی کیمیا جونم واقعا خوشحالم کردی عزیز دلم یه حسی همش بهم میگفت بیام توی وبلاگ حالا فهمیدم یه جورایی با آجیام تله پاتی دارم از همه که بهم تبریک گفتن خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییی ممنونم نوشته شده در سه شنبه بیست و دوم بهمن ۱۳۹۲ ساعت 0 32 توسط شیدا تولد برادر را جشن بگیریم تولد ته تاقاری خانواده این روز با شکوه رو به همه تبریک میگم بچه ها بقیه ی حرفامو باهاتون توی آخرین کامنت پست خاطره ی ۹ نوشتم البته مال هفته ی پیشه ولی ظاهرا هیشکی نخوندتش نوشته شده در شنبه دوازدهم بهمن ۱۳۹۲ ساعت 11 19 توسط شیدا سخنی با دایرکشنر بچه ها وب بعضیا برام باز نمیشه بعدن که باز میشد میام پیشتون نوشته شده در پنجشنبه شانزدهم آبان ۱۳۹۲ ساعت 20 54 توسط شیدا خاطره ی10 هارزو بارا کیمیا استایلز تانیا ایزی مینا maha1d رومینا luna payne الینا الیسا 1ddirectioner سارا kimiya یسنا دنیا هورن میترا mahsa s مهتاب uniq1 فاطمه matina تبسم هلیا تاتا نوشته شده در سه شنبه چهاردهم آبان ۱۳۹۲ ساعت 22 10 توسط شیدا خاطره ی9 مرسی دیگه بعد از این همه گریه زاری ما این وسط ب دروغی دوست داشتنم متهم شدیم ینی تو ب اینکه ما از ته قلبمون تورو دوس داشتیم شک داشتی نوشته شده در سه شنبه چهاردهم آبان ۱۳۹۲ ساعت 21 43 توسط شیدا خاطره ی 8 بعد از اون همه خنده ک باعثش تو بودی ی گریه ی مفصلم کردم ک باز دلیلش تو بودی چون خیلی دوست دارم نوشته شده در سه شنبه چهاردهم آبان ۱۳۹۲ ساعت 21 30 توسط شیدا خاطره ی7 من امروز دوپینگ کردم توی کمتر از ۴ ساعت ۷ تا پست گذاشتم مثلا میخواستم وب نویسی رو ترک کنم وب نویسی منو یاد اونا میندازه نوشته شده در سه شنبه چهاردهم آبان ۱۳۹۲ ساعت 21 18 توسط شیدا مطالب قدیمی تر من یـــــه دایرکشـــــــــــــــنرممممممممممممممممممممممممممم مرسی از خانواده ی وان دی خانه آرشیو وبلاگ عناوین نوشته ها نوشته های پیشین شهریور ۱۳۹۵ تیر ۱۳۹۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ بهمن ۱۳۹۲ آبان ۱۳۹۲ blogfa com
|