Meta tags:
description= من و خودم و آنچه متعلق به ماست!;
Headings (most frequently used words):
من, خودم, آنچه, متعلق, به, ماست, نوشته, های, پیشین,
Text of the page (most frequently used words):
۱۳۹۷ (8), این (7), شهریور (6), نوشته (6), شده (5), چرا (5), دیگه (5), دارم (5), یعنی (5), کنم (5), ساعت (4), توسط (4), میشه (4), میکنم (4), گریه (4), خودم (4), های (3), اینکه (3), نیست (3), باید (3), بابام (3), منو (3), الان (3), اونوقت (3), استرس (3), میخواد (3), هیشکی (3), شنبه (2), ششم (2), هیچی (2), وقتی (2), برای (2), کنه (2), فقط (2), داری (2), ولی (2), خدا (2), میشم (2), حالم (2), بده (2), پنجشنبه (2), هشتم (2), خدایا (2), خودکشی (2), اگه (2), بفهمم (2), همین (2), داره (2), اونموقع (2), تموم (2), ندارم (2), شبا (2), واقعا (2), میزنی (2), ترین (2), جایی (2), کسی (2), نمیدونه (2), دلم (2), آنچه (2), متعلق (2), ماست (2), blogfa, com, مرداد, مهر, پیشین, عناوین, آرشیو, وبلاگ, خانه, امروز, 6شهریور, مگه, تربیت, چشه, میندازی, صورتش, جونمون, میخوای, راحتمون, بزار, آره, نفهمم, نادون, ترم, لیسانس, میگیره, حالیش, میگم, چیزی, نمیدونم, عمد, پیچم, ضایع, امروزم, بار, هزارم, آرزوی, مرگ, کردم, دست, ناراحتم, میشنویییییییییی, میدونم, میبینیم, کافی, بهتره, عجله, کنی, میترسم, کارم, جاهای, باریک, بکشه, پیدام, خسته, کجایی, میای, نجاتم, میدی, جهنم, خودت, زندگیمونو, حفظ, حال, حاضر, انواع, راه, فکر, ناراحتی, عصبانیتهای, همیشگی, دلیلی, زنده, باشم, همه, برام, تحملشو, بخدا, الانشم, ترس, برسه, روزی, واقعیتو, مشکلی, معتاده, معدم, خیلی, دردمیکنه, صبحا, بیدار, میخوابم, حرف, زدنهای, یواشکی, دور, چشم, مامانم, اتاق, وسطی, پشت, تلفن, میگه, بشه, کمکمون, زندگیمون, خراب, نشه, چیکار, کاری, بغیر, حرص, حوش, خوردن, ازم, برمیاد, هام, میشن, افسردگیم, خوب, بیای, بابا, دوست, اخلاقت, چند, ساله, عوض, جدیدا, بهم, میگی, همش, اتاقمم, خودتم, میدونی, میخوام, ازت, فرار, چون, دیدنت, یاد, داد, بیداد, همیشگیت, کتک, هایی, مامان, بدبختم, میفتم, خونه, رکیک, ناموسی, فحشهارو, بعش, توقع, ادب, باشیمو, نداشته, باش, کاش, میتونستم, تاریکی, قایم, نبینه, خیال, راحت, مثل, مجبور, نباشم, بغضمو, خفه, مبادا, خواهرم, پذیرایی, صدامو, بشنوه, چقدر, عذاب, میکشم, نترسم, نکنم, خواب, نبینم, محکم, بغلش, اونم, بغل, بگه, درستش, برم, نباشه, بجز,
Text of the page (random words):
من و خودم و آنچه متعلق به ماست شهریور ۱۳۹۷ من و خودم و آنچه متعلق به ماست من باید چیکار کنم یعنی چه کاری بغیر از حرص و حوش خوردن ازم برمیاد گریه هام کی تموم میشن یعنی میشه این افسردگیم خوب شه دلم میخواد برم یه جایی که هیشکی نباشه هیشکی بجز خودم و خدا اونوقت محکم بغلش کنم اونم منو بغل کنه و بگه هیچی نیست خودم درستش میکنم دلم میخواد دیگه نترسم دیگه گریه نکنم دیگه شبا خواب بد نبینم کسی نمیدونه من چقدر دارم عذاب میکشم هیشکی نمیدونه ای کاش میتونستم تو تاریکی قایم شم جایی که کسی منو نبینه اونوقت با خیال راحت گریه کنم و مثل الان مجبور نباشم که بغضمو خفه کنم تا مبادا خواهرم که تو پذیرایی صدامو بشنوه بابا تو واقعا ما رو دوست داری پس چرا اخلاقت یه چند ساله عوض شده جدیدا بهم میگی چرا همش تو اتاقمم ولی خودتم میدونی که میخوام ازت فرار کنم چون با دیدنت یاد داد و بیداد های همیشگیت و کتک هایی که به مامان بدبختم میزنی میفتم وقتی تو خونه رکیک ترین و ناموسی ترین فحشهارو بعش میزنی توقع اینکه با ادب باشیمو نداشته باش الان استرس دارم اگه بیای چی میشه نوشته شده در پنجشنبه هشتم شهریور ۱۳۹۷ ساعت 16 4 توسط p خدایا یعنی این میخواد چی بشه کمکمون کن که زندگیمون خراب نشه این حرف زدنهای یواشکی و دور از چشم ما که مامانم تو اتاق وسطی پشت تلفن میگه واقعا حالم بده معدم خیلی دردمیکنه صبحا با استرس بیدار میشم و شبا با استرس میخوابم یعنی بابام چه مشکلی داره یعنی معتاده من تحملشو ندارم بخدا ندارم همین الانشم دارم از ترس گریه میکنم چه برسه به اینکه یه روزی واقعیتو بفهمم اونموقع همه چی برام تموم میشه اونموقع خودکشی میکنم اگه بفهمم این ناراحتی ها و این عصبانیتهای همیشگی بابام یه همین دلیلی داره اونوقت چرا باید زنده باشم در حال حاضر دارم به انواع راه های خودکشی فکر میکنم خدایا خودت زندگیمونو حفظ کن نوشته شده در پنجشنبه هشتم شهریور ۱۳۹۷ ساعت 15 50 توسط p الان فقط از دست تو ناراحتم فقط تو میشنویییییییییی کی دیگه میای و نجاتم میدی از این جهنم حالم بده کجایی تو رو خدا پیدام کن دارم خسته میشم میدونم داری میبینیم ولی این کافی نیست بهتره عجله کنی میترسم کارم به جاهای باریک بکشه نوشته شده در سه شنبه ششم شهریور ۱۳۹۷ ساعت 0 47 توسط p امروز 6شهریور 97 امروزم برای بار هزارم آرزوی مرگ کردم چرا باید بابام منو ضایع کنه وقتی میگم چیزی نمیدونم برای چی از عمد پا پیچم میشه که جی آره من یه نفهمم یه نادون که با اینکه یه ترم دیگه لیسانس میگیره هیچی حالیش نیست چرا تف میندازی تو صورتش چی از جونمون میخوای راحتمون بزار مگه تربیت ما چشه نوشته شده در سه شنبه ششم شهریور ۱۳۹۷ ساعت 0 12 توسط p خانه آرشیو وبلاگ عناوین نوشته ها نوشته های پیشین مهر ۱۳۹۷ شهریور ۱۳۹۷ مرداد ۱۳۹۷ blogfa com
|