Meta tags:
description= هر چه بخواهد دل تنگم مینویسم... همین جوری الکی خوشیم ...;
Headings (most frequently used words):
من, چه, آهنگ, زمستون, مهدی, یراحی, همه, از, نویسنده, اش, حلال, کنه, هر, بخواهد, دل, تنگم, مینویسم, همین, جوری, الکی, خوشیم, محرم, شو, فاحشه, نیستم, مردونه, واسه, داداشی, ها, نیست, بازم, برای, آبجی, هام, نمیدونم, کیه, امیدوارم, این, پستم, فیلتر, نشه, انصافا, به, میخندی, عشق, یا, دوست, داشتن, نوشته, های, پیشین, پیوندها,
Text of the page (most frequently used words):
این (17), است (16), شده (14), ۱۳۹۲ (13), نوشته (12), بهمن (11), ساعت (10), توسط (10), جودی (10), عشق (9), گفت (8), شنبه (8), بیست (8), ششم (8), گفتم (8), ولی (7), های (6), دوست (6), مرد (6), دادم (6), چون (6), همه (5), اما (5), شدم (5), شهوت (5), کنم (5), خدا (5), ﺑﺂﺷـﮯ (5), دخترایی (5), اگه (5), دیگه (4), عاشق (4), داشتن (4), خندی (4), کرد (4), فکر (4), خود (4), همی (4), نام (4), پاک (4), شیخی (4), خسته (4), ﺍﮔـَﺮ (4), فقط (4), باشی (4), فاحشه (4), نیستم (4), #زمستون (4), مهدی (4), یراحی (4), وبلاگ (3), خانه (3), هستم (3), دیگری (3), دارم (3), گذشت (3), کردم (3), پای (3), باید (3), وقتی (3), مرا (3), نیست (3), بوسه (3), شهر (3), ندانم (3), بگو (3), شدی (3), کسی (3), ناپاک (3), مردم (3), هرگز (3), شیخ (3), داری (3), دﺧـﺘـَﺮَﻙ (3), زیادن (3), مونده (3), محرم (3), سکوت (2), خیلی (2), باشه (2), بیشتر (2), عاشقانه (2), گونه (2), بغض (2), پیش (2), میکردی (2), نکردی (2), دگر (2), ابد (2), نگاهم (2), اندام (2), زنی (2), کرده (2), باده (2), نشین (2), سینه (2), دست (2), قطره (2), درد (2), بار (2), اجبار (2), فاسده (2), بجو (2), کام (2), همین (2), کارم (2), کامم (2), میخانه (2), بره (2), طلب (2), بودم (2), اوج (2), رفت (2), ننگ (2), زدند (2), لیک (2), دامن (2), حیوان (2), پشت (2), دریدن (2), زنند (2), کند (2), پنهان (2), اند (2), یکی (2), همان (2), کردن (2), ﺍﻳﻨـﺠﺂ (2), ﺯﻳـﺒﺂ (2), ﻣﻴـﮕﻮﻳـَﻨـد (2), ﺯَﻥ (2), ﻫـﺰﺁﺭﺁﻥ (2), برای (2), نویسنده (2), حلال (2), کنه (2), شدن (2), نمیکنن (2), دلشون (2), اینا (2), نمیشن (2), هستن (2), دختر (2), مردانه (2), دلت (2), بگیرد (2), دور (2), میکنی (2), داشتم (2), میون (2), خواسته (2), حتی (2), نمی (2), اعتماد (2), شناسنامه (2), چهارشنبه (2), جور (2), بدجوری (2), اهنگ (2), خوشمون (2), اومده (2), واقعا (2), نباشن (2), آهنگ (2), بخواهد (2), تنگم (2), مینویسم (2), blogfa, com, مامان, رهام, پیوندها, آذر, پیشین, عناوین, آرشیو, سلام, دوستان, اسم, منو, میدونن, ندارم, اسمم, دیکه, بدونه, وقتش, میگم, لطفا, نظر, خصوصی, نرفستین, عمومی, میشه, منتظر, نظرات, جذاب, سازندتون, قول, میدم, موفق, قبلیم, اینو, قبلی, دوسداشته, باشین, شریعتی, تنهاییم, مطالب, قدیمی, دوستت, کردی, آرام, گفتی, عاشقت, روزهای, بودنمان, همیشه, گذاشتم, نگرانت, جان, آمدم, برایت, تمام, عشقت, روزی, محبت, جایی, میگذاشتی, نگذاشتی, دیدی, کلام, نبود, عمل, چربید, پرسیدی, عاشقمی, شکست, بخند, خنده, دار, آغوشی, جفایت, زیر, غرورت, نیز, ساده, سوخت, خاکستر, افسونگری, چشمانت, مستانه, باور, پیروزی, خویش, میخندی, چشم, مانده, افسرده, عهدی, چرخ, تشنه, وای, باز, منه, گویند, بدکارم, بدنامی, شهرت, سپارم, شاید, خدایا, دانم, سردش, سخن, سردی, دوران, دارد, اشکی, رقصد, حسرت, هیهات, چرا, کمی, لغزد, داد, فرصتی, خواست, بگوید, رازش, فاصده, تأجیل, کوتاه, مگو, اول, بپرس, حالش, وقت, بسیار, مایۀ, عیشم, ندانی, حالم, قصۀ, اندوهت, لبت, بوسم, عرق, شرم, نشسته, پیشانی, شرمنده, بدی, بپوشان, عریانت, جبر, چگونه, بجویم, همچو, راهی, روزگاری, فراموش, چنگال, گراز, چنین, خام, دخترکی, جویای, عشقی, جویم, مقام, خدایم, مجو, عشقش, نهادم, لبان, سرد, داغ, چیدم, باد, عریان, شیخکی, افسوس, کاری, زان, زمان, بود, سرزنش, کدامین, گنهم, رانده, فقر, پریشان, مفت, فروشم, اندکی, پول, برو, نهانی, پرم, بدنام, منم, پاکت, نبرم, آری, پاکی, انسان, آغوش, عفت, ببرد, چنگ, زند, لقبش, نهند, نماز, سحری, دوند, نداند, فرو, خاک, روز, محشر, نزدیک, گله, سبحه, انگشت, پرده, عدل, نباشد, قوم, جرم, سرکشی, سنگ, مگر, فرق, لباس, پست, دانی, جهل, مکار, قصه, گوهر, فرش, عرش, داریم, پیروی, افتادیم, زین, میان, حایل, ناکرده, گناه, جهان, زیست, کیست, تظاهر, خوبی, امیدوارم, پستم, فیلتر, نشه, انصافا, ﺍﻳـﻦﺟـﺂ, ﭼـﺸـﻢ, ﮔـﺮﺳـﻨـﮧ, ﺗـَﺮ, ﺍﺯﻣـﻌـدﻩﻫﺂﺳـﺖ, ﺳﻴـﺮﺁﺏ, ﺷدﻥ, ﭼـﺸـﻢﻫﺂ, ﺧﻴـﺂﻟـﮯ, ﺑﺂﻃﻞ, ﺍﺳـﺖ, دﻳد, ﻣـَﺮدﻡ, ﺯﺷـﺖ, ﻫـَﺮﺯﻩﺍﮮ, ﻓـﺂﺣـﺸــﮧ, ﺍﺟـﺘـﻤﺂﻋـﮯ, ﺑـَﺮﺧـﻮﺭد, ﻛـﻨـﮯ, ﺧـَﺮﺁﺏﺍﺳـﺖ, ﺳـَﺮد, ﻗـﻴـﻤـَﺘـَﺶ, ﺑﺂﻵﺳـﺖ, ﺍﻳـﻦ, ﺟـﺂ, ﺑـﻮدﻥ, دﻝﺷـﻴـﺮ, ﻣـﮯﺧـﻮﺁﻫـَد, ﺍﻳـنﺟـﺂ, ﺑﺂﻳـَد, ﻣـَﺮد, ﺗـﺂ, ﺑـﺨـﻮﺁﻫـﮯ, ﻛـَﻤـﮯ, ﻛـﮧ, ﻓـﻜـﺮﻛـﻨـﮯ, ﻟـَﺮﺯﻩ, ﺑـَﺮ, ﺗـَﻨـَﺖﻣﻴـﻨـﺸﻴـﻨـَ, ﻫـَﻤـﮧ, ﻣـَﻜﺂﻥ, ﺧـﺂﻟﻴـﺴـﺖ, ﺑـَﺲ, ﺧـﻴﺂﺑـﺂﻥ, ﺭﺁﻧـَﻨـدﻩ, ﺷـَﺨـﺼـﮯ, دﺁﺭﮮ, ﺍﻣـﺂ, ﻣـَﻘـﺼـَ, ﺁﺭﺁﻳـِﺶ, ﻧـَﻜـﻦ, ﺣـَﺘـﮯ, ﺍﮔـﮧ, ﺭﺁﻩ, دارﻩ, ﻫـَﻢﻧـَﺒﺂﺵ, ﭘـﻨـﻬـ, ﻛـﻦ, ﺧـﻮﻳـﺶ, ﺍﻳـﺮﺁﻥﺍﺳـﺖ, داﻧـﺸﮕـﺂﻩ, دﺁﺭﻱﺧـﻮﺁﺳـﺘـﮕﺂﺭ, ﻭﻟـﮯ, ﺗـَﻨـﻬﺂ, ﺧـﻮﺁﺳـﺘـﺂﺭ, ﻳـﻜـ, ﺷـَﺒـَﻨـ, ﺑﺂﺷـَ, ﺭﻭﺳـَﺮﻳـﺖ, دﺭﺳـﺖ, ﺑـﺒـَﻨـد, ﻟـﺒﺂﺳـﻬ, اﻳـَﺖﭘـﻮﺷـﻴـد, آبجی, هام, نمیدونم, کیه, نگران, آرایششون, نیستن, آرایشی, ندارن, سرشون, گنبد, امامزاده, داود, درست, پسر, پولدار, میبینن, نمیلرزه, دله, ژله, دیدن, ماشین, پسرا, دخترن, دلستر, کلیک, لایک, براشون, مقدسه, بهش, دچار, بشن, کار, برا, طرفشون, انجام, میدن, خاص, تحت, هیچ, شرایطی, مخاطب, عامش, امل, عقب, سنتی, ندونین, اتفاقا, متمدن, فرهنگ, جامعه, نمیگنجن, نماها, برابر, اقیانوسی, شیردخترها, بازم, کدام, میخواهت, آرامت, کنی, درکت, میکند, اینها, نداری, حقت, نگه, نمای, کوهی, مغرور, غمگین, وتنها, سیگار, روشن, وخودت, دودش, مردونه, واسه, داداشی, لختم, بهت, باکرگیم, لذت, بین, عاشقم, انقدر, نتونستم, جلوی, مقاومت, دونم, جواب, خانوادم, بدم, تونم, چشای, پدری, نگاه, باچشماش, تحسین, میکرد, دخترشو, اون, شاد, حالا, جسمی, سنگی, باقی, ازش, گریه, نمیتونم, بگم, روح, زخمیم, بکارت, پاره, هوس, هادی, پوراکبر, شناسم, کساني, زير, سقف, زندگي, کنند, روي, تختخواب, خوابند, سالهاست, شان, قلبشان, جايي, دورتر, گذاشته, ديگر, نخواهند, صادقانه, گيرايي, خواهم, مني, حتي, اگر, نامت, نيايد, جوری, الکی, خوشیم,
Text of the page (random words):
هر چه بخواهد دل تنگم مینویسم هر چه بخواهد دل تنگم مینویسم همین جوری الکی خوشیم آهنگ زمستون مهدی یراحی ما یه جور بدجوری از این اهنگ زمستون مهدی یراحی خوشمون اومده واقعا خسته نباشن نوشته شده در چهارشنبه سی ام بهمن ۱۳۹۲ ساعت 14 39 توسط جودی آهنگ زمستون مهدی یراحی ما یه جور بدجوری از این اهنگ زمستون مهدی یراحی خوشمون اومده واقعا خسته نباشن نوشته شده در چهارشنبه سی ام بهمن ۱۳۹۲ ساعت 14 39 توسط جودی محرم من شو مي شناسم کساني را که زير يک سقف زندگي مي کنند روي يک تختخواب مي خوابند و سالهاست شناسنامه شان به نام هم شده اما قلبشان را جايي دورتر از خانه جا گذاشته اند و من فکر مي کنم ديگر هرگز محرم هم نخواهند شد اما تو از دور نگاهم کن صادقانه با همان گيرايي عاشقانه ات تا ابد فقط به تو فکر خواهم کرد تو محرم مني حتي اگر هرگز نامت به شناسنامه ام نيايد نوشته شده در شنبه بیست و ششم بهمن ۱۳۹۲ ساعت 21 7 توسط جودی من فاحشه نیستم نه من فاحشه نیستم اگه بیشتر از حد دوست داشتم اگه تن لختم رو بهت دادم اگه باکرگیم میون اوج لذت های تو از بین رفت فاحشه نیستم من فقط یه عاشقم که میون خواسته های تو سکوت کردم و تن دادم انقدر دوست داشتم که نتونستم جلوی خواسته های تو مقاومت کنم دیگه حتی نمی دونم جواب اعتماد خانوادم رو چی بدم نمی تونم تو چشای پدری نگاه کنم که باچشماش تحسین میکرد دخترشو از اون دختر شاد حالا جسمی سنگی باقی مونده که ازش شب گریه مونده دیگه حتی نمیتونم به کسی اعتماد کنم از چی بگم از روح زخمیم یا بکارت پاره شده نه من فاحشه نیستم اگه تن به هوس های تو دادم هادی پوراکبر نوشته شده در شنبه بیست و ششم بهمن ۱۳۹۲ ساعت 21 5 توسط جودی مردونه واسه همه داداشی ها مردانه که دلت بگیرد کدام زن میخواهت آرامت کند مردانه که بغض کنی چه کسی درکت میکند مرد که باشی حق اینها را نداری مرد که باشی حقت فقط در دل نگه داشتن است مرد که باشی از دور نمای کوهی را داری مغرور اما غمگین وتنها مرد که باشی شب که دلت بگیرد یک نخ سیگار روشن میکنی وخودت را پشت دودش پنهان میکنی نوشته شده در شنبه بیست و ششم بهمن ۱۳۹۲ ساعت 21 4 توسط جودی از من نیست بازم نویسنده اش حلال کنه زیادن دخترایی که نگران پاک شدن آرایششون نیستن چون آرایشی ندارن رو سرشون هم گنبد امامزاده داود درست نمیکنن زیادن دخترایی که وقتی یه پسر پولدار میبینن دلشون نمیلرزه چون دلشون دله نه ژله زیادن دخترایی که با دیدن ماشین پسرا کف نمیکنن چون اینا دخترن نه دلستر دخترایی که با یه کلیک و یه لایک عاشق نمیشن عشق براشون مقدسه اگه بهش دچار بشن همه کار برا طرفشون انجام میدن دخترایی که وقتی برای یکی خاص شدن تحت هیچ شرایطی مخاطب عامش نمیشن تو رو خدا اینا رو امل و عقب مونده و سنتی ندونین اتفاقا خیلی هم متمدن هستن فقط تو فرهنگ جامعه نمیگنجن دختر نماها قطره ای هستن در برابر اقیانوسی از این شیردخترها نوشته شده در شنبه بیست و ششم بهمن ۱۳۹۲ ساعت 21 2 توسط جودی برای همه آبجی هام نمیدونم از کیه نویسنده اش حلال کنه ﺭﻭﺳـَﺮﻳـﺖ ﺭا دﺭﺳـﺖ ﺑـﺒـَﻨـد ﻟـﺒﺂﺳـﻬ اﻳـَﺖﭘـﻮﺷـﻴـد ﻩ ﺑﺂﺷـَ ב ﺁﺭﺁﻳـِﺶ ﻧـَﻜـﻦ ﺣـَﺘـﮯ ﺍﮔـﮧ ﺭﺁﻩ دارﻩ ﺯﻳـﺒﺂ ﻫـَﻢﻧـَﺒﺂﺵ دﺧـﺘـَﺮَﻙ ﭘـﻨـﻬـ ﺂﻥ ﻛـﻦ ﺧـﻮﻳـﺶ ﺭﺁ ﺍﻳﻨـﺠﺂ ﺍﻳـﺮﺁﻥﺍﺳـﺖ دﺭ داﻧـﺸﮕـﺂﻩ ﻫـﺰﺁﺭﺁﻥ دﺁﺭﻱﺧـﻮﺁﺳـﺘـﮕﺂﺭ ﻭﻟـﮯ ﺗـَﻨـﻬﺂ ﺧـﻮﺁﺳـﺘـﺂﺭ ﻳـﻜـ ﺷـَﺒـَﻨـ ב دﺭ ﺧـﻴﺂﺑـﺂﻥ ﻫـﺰﺁﺭﺁﻥ ﺭﺁﻧـَﻨـدﻩ ﺷـَﺨـﺼـﮯ دﺁﺭﮮ ﺍﻣـﺂ ﻣـَﻘـﺼـَ ב ﻫـَﻤـﮧ ﻣـَﻜﺂﻥ ﺧـﺂﻟﻴـﺴـﺖ ﻭ ﺑـَﺲ ﻛـَﻤـﮯ ﻛـﮧ ﻓـﻜـﺮﻛـﻨـﮯ ﻟـَﺮﺯﻩ ﺑـَﺮ ﺗـَﻨـَﺖﻣﻴـﻨـﺸﻴـﻨـَ ב دﺧـﺘـَﺮَﻙ ﺍﻳـﻦﺟـﺂ ﭼـﺸـﻢ ﻫﺂ ﮔـﺮﺳـﻨـﮧ ﺗـَﺮ ﺍﺯﻣـﻌـدﻩﻫﺂﺳـﺖ ﺳﻴـﺮﺁﺏ ﺷدﻥ ﭼـﺸـﻢﻫﺂ ﺧﻴـﺂﻟـﮯ ﺑﺂﻃﻞ ﺍﺳـﺖ ﺍﺯ دﻳد ﻣـَﺮدﻡ ﺍﻳﻨـﺠﺂ ﺍﮔـَﺮ ﺯﺷـﺖ ﺑﺂﺷـﮯ ﻫـَﺮﺯﻩﺍﮮ ﺍﮔـَﺮ ﺯﻳـﺒﺂ ﺑﺂﺷـﮯ ﻓـﺂﺣـﺸــﮧ ﺍﮔـَﺮ ﺍﺟـﺘـﻤﺂﻋـﮯ ﺑـَﺮﺧـﻮﺭد ﻛـﻨـﮯ ﻣﻴـﮕﻮﻳـَﻨـد ﺧـَﺮﺁﺏﺍﺳـﺖ ﺍﮔـَﺮ ﺳـَﺮد ﺑﺂﺷـﮯ ﻣﻴـﮕﻮﻳـَﻨـد ﻗـﻴـﻤـَﺘـَﺶ ﺑﺂﻵﺳـﺖ دﺧـﺘـَﺮَﻙ ﺍﻳـﻦ ﺟـﺂ ﺯَﻥ ﺑـﻮدﻥ دﻝﺷـﻴـﺮ ﻣـﮯﺧـﻮﺁﻫـَد ﺍﻳـنﺟـﺂ ﺑﺂﻳـَد ﻣـَﺮد ﺑﺂﺷـﮯ ﺗـﺂ ﺑـﺨـﻮﺁﻫـﮯ ﺯَﻥ ﺑﺂﺷـﮯ نوشته شده در شنبه بیست و ششم بهمن ۱۳۹۲ ساعت 21 1 توسط جودی امیدوارم این پستم فیلتر نشه انصافا چشم من مانده به اندام زنی افسرده که ز بد عهدی این چرخ به من خو کرده لب من تشنه ز بوسه ای وای باز شهوت به منه باده نشین رو کرده من که گویند همی بد کنم و بدکارم ون در این شهر به بدنامی شهرت دارم دل سپارم به سر و سینه ی این زن شاید این نه عشق است خدایا که همی می دانم دست سردش سخن از سردی دوران دارد قطره اشکی ست که بر گونه ی او می رقصد پر حسرت پر درد است ندانم هیهات من ندانم که چرا پای من این بار کمی می لغزد بوسه ای داد به من از سر اجبار ولی فرصتی خواست که بر من بگوید رازش گفتم ای فاصده تأجیل کن شب کوتاه است گفت مگو فاسده اول تو بپرس از حالش گفتم که بجو کام که وقت بسیار است گفت من مایۀ عیشم تو ندانی حالم گفتم که بگو قصۀ اندوهت را گفت همین بس که به اجبار لبت می بوسم عرق شرم نشسته بر تن و پیشانی شرمنده شدم از بدی این کارم گفتم که بپوشان آن تن عریانت وز سر جبر چگونه من بجویم کامم گفتم که بگو وز چه تو بد نام شدی همچو من راهی هر خانه و میخانه شدی روزگاری فراموش ز چنگال گراز شهوت بره ای در طلب عشق چنین خام شدی گفت من دخترکی پاک بودم جویای نام فکر عشقی پاک بودم تا از او جویم مقام گفت شیخی عشق را در من بجو گفت من مرد خدایم پاک تر از من مجو من در اوج بی کسی ها پای در عشقش نهادم از لبان سرد شیخی بوسه های داغ چیدم سر و سینه را به باد عشق دادم تن عریان را به کام شیخکی ناپاک دادم عشق را در طلب شهوت او گم کردم ولی افسوس که او خسته شد از این کامم رفت و بر من ننگ بد کاری زدند زان زمان بود مرا فاسده ای نام زدند خسته از سرزنش مردم ناپاک شدم من ندانم به کدامین گنهم رانده از آن شهر شدم از سر فقر پریشان و به میخانه شدم تن خود مفت فروشم شده است این کارم اندکی پول به او دادم و گفتم که برو من که چون تو غم و درد نهانی دارم پرم از شهوت و بدنام در این شهر منم لیک دست در دامن پاکت هرگز نبرم آری تو پاکی و آن شیخ همی ناپاک است ور نه انسان که او حیوان است شیخی که هم آغوش شده با تن تو وز تو عفت ببرد چنگ زند دامن تو آن که مردم لقبش مرد خدا می نهند پشت او رو به نماز سحری می دوند خود نداند که دگر بار فرو در خاک است روز محشر که خدا گفت همی نزدیک است تا به کی چون سگ گله ولی بره دریدن تا به کی سبحه بر انگشت ولی پرده دریدن ای خدا عدل نباشد که به من ننگ زنند در همه قوم به جرم سرکشی سنگ زنند مگر آن شیخ که از شهوت خود حیوان است چه کند فرق که در لباس تو پنهان است از من باده نشین پست تر است تو دانی لیک مردم سر جهل اند و او مکار است گفتم این قصه به ان زن که تو گوهر داری تو نه در فرش که در عرش خدا جا داری من و تو هر دو یکی غم داریم که به پیروی ز شیخی به ره افتادیم ولی زین پس میان من و رب حایل نیست ناکرده گناه در جهان زیست بگو کیست این همان به که به اندام زنی خو کردن ور نه چون شیخ تظاهر به خوبی کردن نوشته شده در شنبه بیست و ششم بهمن ۱۳۹۲ ساعت 20 59 توسط جودی به چه میخندی به شکست دل من یا به پیروزی خویش به چه می خندی به نگاهم که چه مستانه تو را باور کرد یا به افسونگری چشمانت که مرا سوخت و خاکستر کرد به چه می خندی به دل ساده ی من می خندی که دگر تا به ابد نیز به فکر خود نیست یا به جفایت که مرا زیر غرورت له کرد به چه می خندی به هم آغوشی من با غم ها یا به خنده دار است بخند نوشته شده در شنبه بیست و ششم بهمن ۱۳۹۲ ساعت 20 37 توسط جودی عشق یا دوست داشتن پرسیدی عاشقمی گفتم دوستت دارم بغض کردی و آرام گفتی اما من عاشقت هستم روزهای با هم بودنمان با دوست داشتن من و عشق تو گذشت همیشه پا پیش گذاشتم گذشت کردم نگرانت شدم تا پای جان آمدم برایت اما تو با تمام عشقت روزی که باید محبت میکردی نکردی جایی که باید گذشت میکردی نکردی وقتی که باید پا پیش میگذاشتی نگذاشتی دیدی که به کلام نبود و در عمل دوست داشتن من بر عشق تو چربید نوشته شده در شنبه بیست و ششم بهمن ۱۳۹۲ ساعت 20 34 توسط جودی مطالب قدیمی تر سلام دوستان خیلی ها اسم منو میدونن ولی خو دیگه دوست ندارم اسمم رو کس دیکه ای بدونه ولی وقتش باشه دیگه میگم لطفا نظر خصوصی نرفستین که عمومی میشه منتظر نظرات جذاب و سازندتون هستم قول میدم این وبلاگ موفق تر از وبلاگ قبلیم باشه و اینو بیشتر از قبلی دوسداشته باشین چه عاشقانه گفت شریعتی که من عاشق او هستم او عاشق دیگری و دیگری عاشق دیگری این گونه است که همه تنهاییم خانه آرشیو وبلاگ عناوین نوشته ها نوشته های پیشین بهمن ۱۳۹۲ دی ۱۳۹۲ آذر ۱۳۹۲ پیوندها سکوت مامان رهام blogfa com
|