Meta tags:
description= emo boy ادم خسته سیگار میکشد چون اغوش ندارد;
Headings (most frequently used words):
emo, boy, ادم, خسته, سیگار, میکشد, چون, اغوش, ندارد, نوشته, های, پیشین, پیوندها,
Text of the page (most frequently used words):
نوشته (10), شده (8), ساعت (8), توسط (8), mahan (8), sami (8), 2014 (6), این (5), nazanin (3), ۱۳۹۳ (3), سلام (3), ماهان (3), مهم (3), دارم (3), جنبه (3), متنفرم (3), امو (3), خیلی (3), آتش (3), مورد (3), علاقم (3), elnaz (2), ۱۳۹۱ (2), ۱۳۹۲ (2), وبلاگ (2), خوش (2), نیست (2), ادمای (2), بشم (2), دخترای (2), لوس (2), منو (2), باید (2), بودن (2), چون (2), jan (2), برای (2), سیگار (2), خودم (2), بعد (2), ماهانم (2), درموردمـــــــــ (2), واقعا (2), صبح (2), بچه (2), emo (2), boy (2), blogfa, com, masood, rosa, roya, mina, shabnam, tanha, poyan, sahel, hadis, pani, kocholo, neda, hasan, maede, pany, taranom, saba, 2khi, bala, samin, meli, mobina, amir, niko, sara, saede, farnaz, saman, atena, پیوندها, مرداد, بهمن, اسفند, تیر, مهر, آذر, های, پیشین, عناوین, آرشیو, پروفایل, مدیر, خانه, بنده, حقیر, اومدید, نظر, خصوصی, نذارید, همه, نظرا, تایید, میشه, کارم, ندارم, چیه, برام, باحال, دوست, بیشتر, صمیمی, هرکی, میخواد, لینک, کنه, باشه, اجازه, نمیدم, کسی, الکی, ادعا, بکنه, احساساتم, توهین, نکنید, احساسات, مقدس, اند, برایم, سیگاری, بزن, میان, هایم, بگذار, دور, باروتم, دوستی, گفت, میکشی, پولت, گفتم, پولم, کشیده, mar, تمام, زندگی, میدهم, برگردی, همین, برگشتی, بگویم, دیگر, نمی, خواهمت, گــ, ــمــ, ــشــ, ــو, jul, دوستانه, عزیزم, اپم, دوستون, والا, غران, گذاشته, رفته, دانشگاه, خبره, مارو, نمیگیره, oct, نَـہ, اینڪـہ, نَخوآمــــآآآ, نـَــه, وَلــی, وآقِعا, כَر, تَوآنَــґ, بَعضیآرو, آכَґ, פِسآب, ڪُنَم, dec, اینهــــــــــ, انقد, مهممـــــــــ, میشینن, فکــــــ, میکننــــ, نیســـــــــ, بقیـــــــــه, فکــــــــ, میکننـــــــــــ, aug, 2012, وبلاگم, اومدین, بود, شرح, حال, رنگ, مشکی, خارجی, بارسلونا, ایران, استقلال, تیم, فرد, داییمه, فردی, ازش, مبینا, دختر, عممه, هاش, همینطور, اگه, قیافه, بپرسی, عکسم, اون, گوشه, هست, ملاحظه, فرمائید, فرند, فابریکم, اشکانه, اسکیت, خیابونای, صادقیه, متر, میکنیم, پارک, میعاد, علاقه, زیادی, مقصودم, اینه, اموی, واقعی, تهران, feb, 2013, جون, fadaye, hamatooon, دیگه, وگرنه, بنویسم, رفیق, درجه, 1ام, مسعود, پرووووووووووووووووووو, بدم, میاد, عاشقه, قرمزو, پرسپولیسم, رئال, مادریدم, متولد, 1375, شمالم, اینم, چندتاچیز, مور, سامی, منم, فقط, کاره, اسفالت, کردنه, خیابونام, قراره, وبو, بچرخونیم, ادم, خسته, میکشد, اغوش, ندارد,
Text of the page (random words):
emo boy emo boy ادم خسته سیگار میکشد چون اغوش ندارد بچه ها جون سلام من سامی ام منم م3 ماهان فقط تو کاره اسفالت کردنه خیابونام از این به بعد قراره منو ماهان وبو بچرخونیم اینم چندتاچیز در مور خودم بچه شمالم متولد 1375 عاشقه قرمزو پرسپولیسم و رئال مادریدم از ادمای پرووووووووووووووووووو بدم میاد رفیق درجه 1ام مسعود ب3 دیگه وگرنه تا صبح باید بنویسم fadaye hamatooon نوشته شده در 6 feb 2013 ساعت 9 53 pm توسط mahan sami سلام من ماهانم به وبلاگم خوش اومدین از تهران علاقه زیادی به امو و امو بودن دارم مقصودم هم اینه که یه اموی واقعی بشم فرند فابریکم اشکانه که از صبح تا شب با اسکیت یا خیابونای صادقیه رو متر میکنیم یا پارک میعاد اگه از قیافه بپرسی عکسم اون گوشه هست ملاحظه فرمائید از دخترای لوس هم خیلی واقعا خیلی متنفرم بی جنبه هاش هم همینطور فردی که واقعا ازش متنفرم مبینا دختر عممه فرد مورد علاقم داییمه تیم مورد علاقم ایران استقلال خارجی بارسلونا رنگ مورد علاقم مشکی و این بود شرح حال ما نوشته شده در 6 aug 2012 ساعت 11 42 pm توسط mahan sami مهم نیســـــــــ بقیـــــــــه درموردمـــــــــ چی فکــــــــ میکننـــــــــــ مهم اینهــــــــــ انقد مهممـــــــــ کـ ـه میشینن درموردمـــــــــ فکــــــ میکننــــ نوشته شده در 18 dec 2014 ساعت 10 23 am توسط mahan sami نَـہ اینڪـہ نَخوآمــــآآآ نـَــه وَلــی وآقِعا כَر تَوآنَــґ نیست بَعضیآرو آכَґ פِسآب ڪُنَم نوشته شده در 15 oct 2014 ساعت 5 49 pm توسط mahan sami دوستانه عزیزم از این به بعد اپم دوستون دارم این ماهانم ک گذاشته رفته دانشگاه خبره مارو هم نمیگیره والا به غران نوشته شده در 17 jul 2014 ساعت 10 34 pm توسط mahan sami تمام زندگی ام را میدهم که برگردی و همین که برگشتی بگویم دیگر نمی خواهمت گــ ــمــ ــشــ ــو نوشته شده در 7 mar 2014 ساعت 6 46 pm توسط mahan sami دوستی گفت به آتش میکشی پولت را برای سیگار گفتم پولم من خودم را به آتش کشیده ام برای او نوشته شده در 18 jan 2014 ساعت 11 14 pm توسط mahan sami برایم سیگاری آتش بزن میان لب هایم بگذار و دور شو پر از باروتم نوشته شده در 18 jan 2014 ساعت 11 12 pm توسط mahan sami سلام من ماهان ام به وب این بنده حقیر خوش اومدید نظر خصوصی نذارید همه نظرا تایید میشه کارم ندارم چیه برام مهم نیست با ادمای باحال دوست دارم بیشتر صمیمی تر بشم از دخترای لوس و بی جنبه متنفرم هرکی منو میخواد لینک کنه باید با جنبه باشه اجازه نمیدم کسی الکی ادعا امو بودن بکنه به احساساتم توهین نکنید چون احساسات خیلی مقدس اند خانه پروفایل مدیر وبلاگ آرشیو وبلاگ عناوین نوشته ها نوشته های پیشین آذر ۱۳۹۳ مهر ۱۳۹۳ تیر ۱۳۹۳ اسفند ۱۳۹۲ دی ۱۳۹۲ بهمن ۱۳۹۱ مرداد ۱۳۹۱ پیوندها atena saman elnaz nazanin farnaz elnaz saede sara niko amir mobina meli samin 2khi bala saba taranom pany maede hasan neda nazanin kocholo pani hadis sahel poyan tanha nazanin shabnam mina rosa roya masood blogfa com
|