Meta tags:
description= Me and my life We are friends;
Headings (most frequently used words):
me, and, my, life, we, are, friends, خانواده, سمی, no, omg, وضعيت, فعلي, من, نوشته, های, پیشین,
Text of the page (most frequently used words):
۱۴۰۰ (6), نوشته (6), مرداد (4), شده (4), ساعت (4), توسط (4), gila (4), خبر (4), #خانواده (4), چرا (3), لباسشويي (3), یکشنبه (3), یکم (3), خوب (3), خودم (3), دیگه (3), سمی (3), بچه (3), تیر (2), هیج (2), جیز (2), ماندگار (2), نیست (2), بعضی (2), هستم (2), هاشون (2), and (2), life (2), blogfa, com, های, پیشین, عناوین, آرشیو, وبلاگ, خانه, پنجشنبه, دهم, واقعا, هاي, سطلي, اينجوري, هستن, عين, هيولا, ميمونن, امروز, روشن, كردم, تمام, ريخت, بيرون, خيلي, دعوام, كردن, وضعيت, فعلي, بجه, دارم, برای, شما, بود, omg, وقت, اصلا, نمیدونم, کلام, نمیشناسم, انسان, انقدررررر, موجود, عجیبیه, چند, وقته, میکنم, روحم, جسمم, اختلاف, داره, وقتا, میگم, کاش, پرنده, حیوون, کوجولو, بودم, جون, اون, صورت, زندگی, خیلی, بهتری, داشتم, منم, مثل, بسیاری, جوانان, نوجوانان, قربانی, یعنی, هایی, همیشه, طلبکار, هستند, کوچک, ترییییییین, محبتی, نمیکنن, حتی, وقتی, ممکن, جاشون, میزارم, بازم, متوجه, نمیشم, این, رفتارو, باهام, دارن, فقط, امیدوارم, هیچ, گیر, نیفته, are, friends,
Text of the page (random words):
me and my life me and my life we are friends خانواده سمی منم مثل بسیاری از جوانان و نوجوانان دیگه قربانی خانواده سمی هستم یعنی خانواده هایی که همیشه از بچه هاشون طلبکار هستند و کوچک ترییییییین محبتی به بچه هاشون نمیکنن من حتی وقتی نا حد ممکن خودم رو جاشون میزارم بازم متوجه نمیشم چرا این رفتارو باهام دارن فقط امیدوارم هیچ بچه ای گیر خانواده سمی نیفته نوشته شده در یکشنبه سی و یکم مرداد ۱۴۰۰ ساعت 19 30 توسط gila no بعضی وقت ها خودم رو گم اصلا نمیدونم کی هستم در یک کلام دیگه خودم رو نمیشناسم چرا انسان انقدررررر موجود عجیبیه چند وقته حس میکنم روحم با جسمم اختلاف داره بعضی وقتا میگم کاش یه پرنده یا حیوون کوجولو دیگه ای بودم جون در اون صورت زندگی خیلی بهتری داشتم نوشته شده در یکشنبه سی و یکم مرداد ۱۴۰۰ ساعت 17 53 توسط gila omg بجه ها یه خبر بد دارم یه خبر خوب خبر خوب هیج جیز ماندگار نیست خبر بد هیج جیز ماندگار نیست برای شما چی بود خوب یا بد نوشته شده در یکشنبه سی و یکم مرداد ۱۴۰۰ ساعت 17 33 توسط gila وضعيت فعلي من امروز لباسشويي روشن كردم و اب تمام لباسشويي ريخت بيرون خيلي دعوام كردن واقعا چرا لباسشويي هاي سطلي اينجوري هستن عين هيولا ميمونن نوشته شده در پنجشنبه دهم تیر ۱۴۰۰ ساعت 3 4 توسط gila خانه آرشیو وبلاگ عناوین نوشته ها نوشته های پیشین مرداد ۱۴۰۰ تیر ۱۴۰۰ blogfa com
|