Meta tags:
description= کلبه ی عاشقانه من خدایا میگویند مرگ حق است! حقم را میخواهم!!!!;
Headings (most frequently used words):
دارم, این, روزها, کلبه, عاشقانه, من, خدایا, میگویند, مرگ, حق, است, حقم, را, میخواهم, جای, خلیت, دلتنگ, وقتی, چقدرخوبه, دوست, دوستت, دلتنگم, بعضیوقتا, خستگی, تنهایم, مگذار, برای, عزیزترینم, یواشکی, مواظب, خودت, بمون, نوشته, های, پیشین, آرشیو, موضوعی, پیوندها,
Text of the page (most frequently used words):
۱۳۹۲ (23), ساعت (18), نوشته (17), شده (17), توسط (15), میلاد (15), برای (7), پنجشنبه (7), #عاشقانه (6), خیلی (6), ولی (6), تنها (5), آذر (5), دوست (5), دارم (5), گریه (5), این (5), های (4), دلم (4), دلتنگ (4), ۱۳۹۱ (4), بیست (4), ششم (4), همین (4), گاهی (4), کردم (4), فقط (4), پنجم (4), فکر (4), بودم (4), خاطر (4), اینکه (4), خدا (3), یکشنبه (3), دوستت (3), اون (3), دیگه (3), داشته (3), میکند (3), اما (3), میکنه (3), دلتنگی (3), بود (3), میکنم (3), زیبا (2), دختر (2), ترین (2), دلتنگم (2), جملات (2), آرشیو (2), آبان (2), میشکند (2), جدا (2), گذاشته (2), کسی (2), هفدهم (2), اگه (2), دلت (2), مواظب (2), باش (2), سمیرای (2), یواشکی (2), دوشنبه (2), هجدهم (2), راه (2), تنهایم (2), مگذار (2), خدایا (2), آرامت (2), سکوت (2), چهارشنبه (2), چهارم (2), جای (2), نداره (2), شاید (2), کنی (2), بگیری (2), نکنی (2), دلگیری (2), وقتا (2), میره (2), هیچ (2), دیدم (2), اصلا (2), کنم (2), خودم (2), خاص (2), وقت (2), میکردم (2), احساس (2), روزها (2), باشه (2), وقتی (2), کلبه (2), blogfa, com, درحسرت, نفر, لحظه, جدای, بیا, دبرستانی, داغونه, سکوتدل_تنها, اشک, باران, بیصدا, تنهای, شیدای, منتظر, lovely, هرچه, تنگت, بخواهد, مرا, بگذار, بگذر, تنهاترین, رهگذر, ابلجیمای, پیوندها, داستان, عکس, موضوعی, بهمن, اسفند, فروردین, اردیبهشت, خرداد, تیر, مرداد, شهریور, پیشین, عناوین, وبلاگ, خانه, هرکس, بطریقی, بیگانه, مطالب, قدیمی, شنیـــدنش, کنار, مــــــــــــــــــــن, جــــــــــــــــــــانم, نــــــــــگه, دار, خــــــــــــــــــــودم, نگو, هایت, همه, دنیـــــــــــــــــــات, تمومه, بدی, هاش, فرار, نکردی, موندی, باشنیدن, صداش, لرزید, خودت, بمون, چشم, دیدن, عشقمان, ندارند, آدم, دنیای, دوستم, کافیست, عمر, آرامش, عشقم, پناه, واژه, هایم, میشوی, سرای, میروی, هستی, عزیزترینم, آسمان, میکنی, میگویی, آنجاست, چشمانی, خیس, فریاد, خنده, توی, قلبم, بزرگ, ماله, توست, درسته, دوره, غربت, خستگیست, هرجای, دنیا, بری, فرق, امشب, دعا, شدی, میدونم, خسته, خستگی, دلتو, بشکنن, حرفارو, بشنوی, نشنیده, چیزارو, ببینی, ندیدش, نذاری, اشکات, پیدا, شاکی, بشی, شکایت, بگیره, بعضی, مجبوری, فضای, بغضت, بخندی, بعضیوقتا, حرف, نمیزنه, چیزیم, نمیکنه, نفس, میکشه, ادم, کما, شامم, نخوردم, حوصله, کارو, ندارم, هیچی, چراغو, خاموش, رفتم, خوابیدم, بلند, شدم, درس, بخونم, اخرین, باری, کردمو, یادم, نمیاد, هرچقدر, سعی, اروم, بشم, نشد, گذشته, گذشت, زمانو, نفهمیده, واهنگ, قطع, تازه, اومدم, شارژ, اسپیکرم, تموم, میگه, دلواپس, فردای, بامن, بودنی, درگیر, منی, حسی, تجربش, جور, بدون, مخاطب, قسمت, اهنگ, رسیده, اینجوری, خلوت, نکرده, عجیبی, داشتم, واهنگای, مرتضی, پاشایی, گوش, دیشب, چند, نشسته, تختم, سرمو, زانو, هامو, مخـاطب, خـاص, دنیـا, دارمــ, تنهـا, یکــ, جملـه, برایـت, خـواهـم, نوشت, خـالی, هـرتشبیه, استعـاره, ایهـام, بـه, هـر, زبـانی, بـدانی, یـا, نـدانی, تمـام, مـداد, رنگـیهـای, دنـیا, میشکنم, خواهش, برگزدسمیرا, کوچکترین, حرفی, چقدر, شبیه, سکوتم, خوش, بختم, سمیراعشقم, سعادت, بار, قلب, توأم, زنجیر, عادت, خواهم, مرد, رهایم, سازی, مکن, آزادم, قفسم, مشکن, ارزش, داشتن, داره, شخص, تنهاست, روی, اجبار, بلکه, دیگری, نیازش, برطرف, کنه, چقدرخوبه, یعنی, نمیتونه, مثل, پسر, عشق, نیست, هست, یادش, افتم, تنگ, میشود, عاشق, نیستم, خوبم, شنبه, دوازدهم, کدام, بهانه, حواسش, پرت, حضور, نگاهش, سخت, خلیت, میگویند, مرگ, است, حقم, میخواهم,
Text of the page (random words):
کلبه ی عاشقانه من کلبه ی عاشقانه من خدایا میگویند مرگ حق است حقم را میخواهم جای خلیت دلم برای حضور نگاهش سخت دلتنگی میکند به کدام بهانه حواسش را پرت کنم نوشته شده در سه شنبه دوازدهم دی ۱۳۹۱ ساعت 16 11 توسط میلاد دلتنگ من خوبم عاشق نیستم فقط گاهی به یادش که می افتم دلم تنگ میشود همین این که عشق نیست هست نوشته شده در پنجشنبه بیست و ششم دی ۱۳۹۲ ساعت 20 24 توسط میلاد وقتی وقتی یک پسر برای یک دختر گریه میکنه یعنی هیچ وقت نمیتونه کسی رو مثل اون دوست داشته باشه سمیرای من نوشته شده در پنجشنبه بیست و ششم دی ۱۳۹۲ ساعت 20 22 توسط میلاد چقدرخوبه را دوست داشته باشه نه به خاطر اینکه نیازش رو برطرف کنه نه به خاطر اینکه کس دیگری رو نداره نه به خاطر اینکه تنهاست و نه از روی اجبار بلکه به خاطر اینکه اون شخص ارزش دوست داشتن رو داره نوشته شده در پنجشنبه بیست و ششم دی ۱۳۹۲ ساعت 20 21 توسط میلاد دوست دارم پ قفسم را مشکن تو مکن آزادم گر رهایم سازی به خدا خواهم مرد من به زنجیر تو عادت دارم بار ها در پی این فکر که در قلب توأم با تو احساس سعادت کردم به خدا خوش بختم سمیراعشقم نوشته شده در پنجشنبه پنجم دی ۱۳۹۲ ساعت 10 18 توسط میلاد این روزها این روزها احساس میکنم چقدر شبیه سکوتم با کوچکترین حرفی میشکنم خواهش میکنم برگزدسمیرا نوشته شده در پنجشنبه پنجم دی ۱۳۹۲ ساعت 10 15 توسط میلاد دوستت دارم با تمـام مـداد رنگـیهـای دنـیا بـه هـر زبـانی که بـدانی یـا نـدانی خـالی از هـرتشبیه و استعـاره و ایهـام تنهـا یکــ جملـه برایـت خـواهـم نوشت دوستت دارمــ خاص ترین مخـاطب خـاص دنیـا نوشته شده در پنجشنبه پنجم دی ۱۳۹۲ ساعت 10 13 توسط میلاد دلتنگم دیشب چند ساعت نشسته بودم رو تختم و سرمو گذاشته بودم رو زانو هامو فکر میکردم واهنگای مرتضی پاشایی رو گوش میکردم خیلی وقت بود اینجوری با خودم خلوت نکرده بودم یه حس عجیبی داشتم حسی که خیلی کم تجربش میکنم یه جور حس دلتنگی بدون مخاطب خاص به این قسمت اهنگ رسیده بود که میگه دلواپس فردای بامن بودنی از من دلگیری اما درگیر منی که شارژ اسپیکرم تموم شد واهنگ که قطع شد تازه به خودم اومدم دیدم ساعت 11 شده و 3 ساعت گذشته بود من گذشت زمانو اصلا نفهمیده بودم هرچقدر سعی کردم گریه کنم که اروم بشم نشد اخرین باری که گریه کردمو اصلا یادم نمیاد بلند شدم که یه کم درس بخونم که دیدم دیگه حوصله هیچ کارو ندارم هیچی دیگه فقط چراغو خاموش کردم و رفتم خوابیدم شامم که نخوردم گاهی وقتا ادم از دلتنگی میره تو کما راه میره نفس میکشه اما حرف نمیزنه چیزیم حس نمیکنه فقط فکر میکنه و فکر میکنه نوشته شده در پنجشنبه پنجم دی ۱۳۹۲ ساعت 10 6 توسط میلاد بعضیوقتا بعضی وقتا مجبوری تو فضای بغضت بخندی دلت بگیره ولی دلگیری نکنی شاکی بشی ولی شکایت نکنی گریه کنی اما نذاری اشکات پیدا شن خیلی چیزارو ببینی ولی ندیدش بگیری خیلی حرفارو بشنوی ولی نشنیده بگیری خیلی ها دلتو بشکنن و تو فقط سکوت کنی نوشته شده در چهارشنبه چهارم دی ۱۳۹۲ ساعت 11 55 توسط میلاد خستگی میدونم خسته ای شاید یا که تنها شدی شاید ولی امشب برای تو دعا کردم تو هرجای دنیا بری فرق نداره درسته که دوره پر از غربت و خستگیست ولی توی قلبم یه جای بزرگ ماله توست نوشته شده در چهارشنبه چهارم دی ۱۳۹۲ ساعت 11 52 توسط میلاد تنهایم مگذار گاهی نه گریه آرامت میکند و نه خنده نه فریاد آرامت میکند و نه سکوت آنجاست که با چشمانی خیس رو به آسمان میکنی و میگویی خدایا تنها تو را دارم تنهایم مگذار نوشته شده در دوشنبه هجدهم آذر ۱۳۹۲ ساعت 15 3 توسط میلاد برای عزیزترینم همین که هستی همین که در سرای دلم راه میروی همین که گاهی پناه واژه هایم میشوی کافیست برای یک عمر آرامش عشقم نوشته شده در دوشنبه هجدهم آذر ۱۳۹۲ ساعت 15 0 توسط میلاد یواشکی یواشکی دوستم داشته باش آدم های دنیای من چشم دیدن عشقمان را ندارند سمیرای من نوشته شده در یکشنبه هفدهم آذر ۱۳۹۲ ساعت 19 48 توسط میلاد مواظب خودت بمون خیلی مواظب باش اگه باشنیدن صداش دلت لرزید اگه از بدی هاش فرار نکردی و موندی دیگه تمومه اون شده همه ی دنیـــــــــــــــــــات نوشته شده در یکشنبه هفدهم آذر ۱۳۹۲ ساعت 19 46 توسط میلاد دوستت دارم هایت را به کسی نگو نــــــــــگه دار برای خــــــــــــــــــــودم مــــــــــــــــــــن جــــــــــــــــــــانم را برای شنیـــدنش کنار گذاشته ام نوشته شده در یکشنبه بیست و ششم آبان ۱۳۹۲ ساعت 18 22 توسط میلاد مطالب قدیمی تر هرکس بطریقی دل ما میشکند بیگانه جدا دوست جدا میشکند خانه آرشیو وبلاگ عناوین نوشته ها نوشته های پیشین دی ۱۳۹۲ آذر ۱۳۹۲ آبان ۱۳۹۲ شهریور ۱۳۹۲ مرداد ۱۳۹۲ تیر ۱۳۹۲ خرداد ۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ فروردین ۱۳۹۲ اسفند ۱۳۹۱ بهمن ۱۳۹۱ دی ۱۳۹۱ آرشیو موضوعی عکس جملات زیبا داستان عاشقانه جملات عاشقانه اس ام اس عاشقانه پیوندها ابلجیمای تنها عاشقانه های یه رهگذر تنها شب تنهاترین تنها دلتنگ دلتنگم مرا بگذار و بگذر هرچه دل تنگت بخواهد lovely شیدای منتظر تنهای دلتنگ ترین دلتنگ اشک باران بیصدا سکوتدل_تنها دلم داغونه خدا یه دختر دبرستانی بیا تو زیبا شو غم لحظه های جدای درحسرت یک نفر blogfa com
|